شنبه حجامت کردم خیلی حس خوبی دارم
اولینبار دوسال پیش حجامت کردم لکه های صورتم اصلا خوب نمیشد ولی ب مرور بعد حجامت کاملا خوب شدن ولی اصلا طاقت نداشتم 3بار خون بکشه فقط 1 بار کشیده شد
دیگ خلاصه شنبه بعد 2.3سال حجامت کردم باز و اینبارم صورتم در اثر وکس خیلی لکه. اورده کم کم داره بهتر میشه اینبار 3بار خونو تحمل کردم امیدوارم صورتم خوب شه دوباره 😍