2777
2789
عنوان

کمک.........

103 بازدید | 13 پست

دوستان خانواده ام یک کیسی رو برای ازدواج کردند از هر لحاظی اکی هست فقط من دوستش ندارم.چونکه کسی دیگه رو دوست دارم که خانوادم قبول ندارند.نمیدونم چیکارکنم؟از یک سمت سر اون چیزهایی که گفتم طرفم باهام سرده.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام سر چه چیزهاییبات سرسنگینه، دلیل رد کردن طرفیکه دوستش داری توسط خانواده ات چیه؟

آقا هستم، بهترین صفت، داشتن انسانیت است، البته به شرطی که طرف مقابل ارزشش رو داشته باشه و قدر بدونه. تاپیکهای خوب رو میخونم و کمکهام و دیدگاهمو میزارم ولی اهل کار خلاف نیستم.🌹👍🏻
سلام سر چه چیزهاییبات سرسنگینه، دلیل رد کردن طرفیکه دوستش داری توسط خانواده ات چیه؟

سر اینکه بهش خیانت کردم مکرر.دلیل رد کردن خانواده ام اینه باهمدیگه کدورت پیدا کردند.سایه شو با تیر میزنند.فحش و فحش کاری بینشون اتفاق افتاده

سر اینکه بهش خیانت کردم مکرر.دلیل رد کردن خانواده ام اینه باهمدیگه کدورت پیدا کردند.سایه شو با تیر م ...

میگی مکرر بهش خیانت کردی، حالا خودتو دو دقیقه جای اون بزار، چه حسی بهش پیدا میکنی؟

آقا هستم، بهترین صفت، داشتن انسانیت است، البته به شرطی که طرف مقابل ارزشش رو داشته باشه و قدر بدونه. تاپیکهای خوب رو میخونم و کمکهام و دیدگاهمو میزارم ولی اهل کار خلاف نیستم.🌹👍🏻
سر اینکه بهش خیانت کردم مکرر.دلیل رد کردن خانواده ام اینه باهمدیگه کدورت پیدا کردند.سایه شو با تیر م ...


حتما کدورت پیدا کردن دلیلی داره به اون دلیل باید توجه کرد تا دیده بشه اصلا این کدورت درست و بجاست یا نه

آقا هستم، بهترین صفت، داشتن انسانیت است، البته به شرطی که طرف مقابل ارزشش رو داشته باشه و قدر بدونه. تاپیکهای خوب رو میخونم و کمکهام و دیدگاهمو میزارم ولی اهل کار خلاف نیستم.🌹👍🏻
حتما کدورت پیدا کردن دلیلی داره به اون دلیل باید توجه کرد تا دیده بشه اصلا این کدورت درت و بجاست یا ...

سر اینکه اون شخص با بابام دعواش شده.بعدم میگند باهات بازی کرده و خواسته سو استفاده جنسی کنه

درسته اما میخوام جبران کنم براش.نمیدونم چیکار کنم؟   دعا کنید فراموش کنه

با یه نامه و عذر خواهی بابت کار اشتباه ممکنه از سرش بپره، یا خودت جایی گیرش بیار و اشتباهت رو بش بگو و از دلش دربیار، اگه پذیرفت که هیچ ولی اگه نپذیرفت دیگه از دلت بیرونش کن، چون انسان ممکن الخطاست، و تو هم اشتباهی کرده ای، و بابت اون ازش عذرخواهی کرده ای، و دوست داری جبران  کنی ولی اون تو رو نپذیرفته.

آقا هستم، بهترین صفت، داشتن انسانیت است، البته به شرطی که طرف مقابل ارزشش رو داشته باشه و قدر بدونه. تاپیکهای خوب رو میخونم و کمکهام و دیدگاهمو میزارم ولی اهل کار خلاف نیستم.🌹👍🏻
سر اینکه اون شخص با بابام دعواش شده.بعدم میگند باهات بازی کرده و خواسته سو استفاده جنسی کنه

ببخشید یه وقت فکر نکنید کلیدم ولی دلیل تنش بین او با پدرتون باید مشخص بشه و اینکه کی کارش  اشتباه بوده که باعث این کدورت شده، مورد دوم فعلا که سوء استفاده ای از شما نشده و شما سالم هستید و براتون مشکلی نیومده، و اگه الان شما رو بخاد باید با پدر و مادرش بصورت رسمی بیاد خواستگاری شما.ولی اول همون کدورته باید با کار درست و واکاوی  بشه و خطا کار رو پیدا کرده و باهاش برخورد بشه، دوم باید خیانت شما  با نامه یا صحبت حضوری با داماد آینده از دلش دربیارید و تشویقش کنید بیاد خواستگاریتون.

آقا هستم، بهترین صفت، داشتن انسانیت است، البته به شرطی که طرف مقابل ارزشش رو داشته باشه و قدر بدونه. تاپیکهای خوب رو میخونم و کمکهام و دیدگاهمو میزارم ولی اهل کار خلاف نیستم.🌹👍🏻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز