خیلی دلم گرفت الآنم یروزه باهم قهریم...مهمون داشتیم همسرم سرکار بود (عقدیم)بهش گفتم میتونی ت ام امشب یسر بیای ت ام..مکالماتمون کپی میکنم:
رسیدن..شب میتونی یسر بیای اینجا؟ترومیپرسن، هروقت اومدن سرکار بودی 😑
خب چیکار کنم مقصر منم سرکاربودم ؟ دیگ این استیکرو نفرستیا😑😑😑
اونا بد موقع میان تو این وقتا کل مامورای ایران همینجورین ب منچه اماده باشه والا
باشه اشکال ندارع
اونوقت چراذباید اشکالیم داشته باشه بجاش میتونی بگی حق داری عزیزم اما..
بجاش ت ام میتونسی بگی دوست داشتم عزیزم باشم ولی نمیشه😊