همیشه همینه اون که میخواد منفی میشه اون که نمیخواد مثبت میشه
معلوم نیست دنیا ب کامه کیه.من الان خیلی ناراحتم.تو زندگی خودم هیچ مشکلی ندارم ولی خودم توان ۳تا بچه بزرگ کردن ندارم.بیشتر هم از حرف مردم ناراحتم.الانم دارم گریه میکنم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
مرسی عزیزم.انشالله خدا ب خودتون کمک کنه و ب همین زودیا قسمتتون شه.
مبارکتون باشه عزیزم...من امروز روز ۲۵ بودم.بی بی گذاشتم ادرار صب نبود ۳دقیقه اول چیزی نبود بعد خط سفید محو بود بعداز نیم ساعت یه خط محو ولی نازکتر از اون خطه اوفتاد...منفیع یعنی؟