راز؟رازی مدیر عضویت: 1401/03/17 تعداد پست: 248 عنوان بی بی چک | مشاهده متن کامل بحث + 1513 بازدید | 114 پست لطفا بگین این بی بی چک مثبته یا ن.دارم میمیرم از استرس خواننده خاموش سال ۹۶ ولی بالاخره عضو شدم. 1401/09/20 | 20:42 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
راز؟رازی مدیر استارتر عضویت: 1401/03/17 تعداد پست: 248 منم روژان زدم همینجوری دوتا خطش کمرنگ افتاد والان باردارم چن روز تاخیر داشتین؟؟ خواننده خاموش سال ۹۶ ولی بالاخره عضو شدم.
abi_asemani عضویت: 1397/04/25 تعداد پست: 8542 منم روژان زدم همینجوری دوتا خطش کمرنگ افتاد والان باردارم بی بیچک vita sign معتبره به نظرت. یا برم یع مارک دیگه بگیرم
غریب200 عضویت: 1399/08/17 تعداد پست: 1904 بی بیچک vita sign معتبره به نظرت. یا برم یع مارک دیگه بگیرم روژان یا مدیکور بگیر بنظرم
rooghaye عضویت: 1401/05/06 تعداد پست: 1630 بی بیچک vita sign معتبره به نظرت. یا برم یع مارک دیگه بگیرم روژان خوبه مدیکور هم خوبه روژان دوقطره مدیکور ۲ قطره ولی شما زود زدی صبر کن
rooghaye عضویت: 1401/05/06 تعداد پست: 1630 روژان خوبه مدیکور هم خوبه روژان دوقطره مدیکور ۲ قطره ولی شما زود زدی صبر کن ببخشید مدیکور۳ قطره
راز؟رازی مدیر استارتر عضویت: 1401/03/17 تعداد پست: 248 بچه داری؟ آره بابا دوتا دارم.پسر ۴ونیم و دختر ۲ونیم.اصلا دیگه نمیخام.۱۲ساعت بعد از اینکه شک داشتم قرص خوردم خواننده خاموش سال ۹۶ ولی بالاخره عضو شدم.
abi_asemani عضویت: 1397/04/25 تعداد پست: 8542 روژان خوبه مدیکور هم خوبه روژان دوقطره مدیکور ۲ قطره ولی شما زود زدی صبر کن جدی. دعا کن تورو خدا چند روز دیکهموعدمه دعا کن نی نی داشته باشم. فردا میگم شوهرم از این مارکا بخره. از صب کلی گریه کردم.
راز؟رازی مدیر استارتر عضویت: 1401/03/17 تعداد پست: 248 اره دیگه نداری بزنی؟چن روز از موعدت گذشته؟ ن ندارم.۲م همین ماه قرص خوردم ۱۵ هم موعد پریودم بود ک نشدم همیشه هم منظم بوده خواننده خاموش سال ۹۶ ولی بالاخره عضو شدم.
rooghaye عضویت: 1401/05/06 تعداد پست: 1630 [QUOTE=263354897]جدی. دعا کن تورو خدا چند روز دیکهموعدمه دعا کن نی نی داشته باشم. فردا میگمانشاالله که نی نی تو دلت باشهواسه تو دلی منم دعا کن