2777
2789
عنوان

چجوری کات کنم ؟

587 بازدید | 34 پست

یه ساله رلیم خیلی پسر مهربونیه با اینکه حضوری ندیدمش ولی کامل میشناسمش انگار صد ساله باهاش بودم

مثلا بیشتر پسرا نیس هرروز عکس بخواد من فقط یه بار عکس دادم ،هیچ وق نگف بازم عکس بده

میگه من تورو واسه خودت میخوام

هرچقد فکر میکنم به رابطمون میگم تهش چی میشه ؟😓

اون تو تهرانه من تبریز ( ما شاید چن ماه بعد مهاجرت کنیم ترکیه )

نگین بلاکش کن

فقط ازتون نظر مینوام ک چجوری باهاش کات کنم 

چی بگم ؟ اگه گف چرا چی بگم ؟

چن سالتونه؟ 

آقایون چتونه هی درخواست میدید؟؟؟ اگر حتی یه مرد توی این کره خاکی باشه و اونم تویی باشی ک توی نی نی سایتی بازم هیچ کدوم از ما خانوما درخواستتو قبول نمیکنیم خودتو پاره نکن 🦦ببینم خوشبختی تو؟؟! یه چی که حالتو خوش کنه داری؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شما دوستید  خب اگه رابطتون درحد دوست احتماعی عاطفی نیست بسپر ب زمان خودش میره

تنهایی؛آدم پوچ می‌گیره، آدم غنی تحویل می‌ده.آدم ضعیف می‌گیره، آدم قوی تحویل می‌ده.ذهن بسته می‌گیره، ذهن باز تحویل می‌ده.آدم سطح می‌گیره، آدم خبره تحویل می‌ده.آدم‌ گم شده می‌گیره، آدم مصمم تحویل می‌ده.تنهایی، یه نوع دستگاه اپدیته. دستگاه آدم سازیه.آدم توی تنهایی راهشو پیدا می‌کنه و ساخته می‌شه.مهم نیست چند سالته، خوبه که تنهاییتو دوست داشته باشی.و اگه از تنهایی فراری هستی یا می‌ترسی. بدون به شدت قراره آسیب ببینی.-دیاکو.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز