حدود سه ماهه با ی پسری هستم ک واقعا باهام خوبه همو دوس داریم و ب هم میخوریم
مشکل اینه ک یک سال ازم کوچیک تره و دانشجوئه شغلی نداره..من ازش بالاترم الان یک ساله درسم تموم شده و شاغلم..خانوادش خوبن از خانواده من ی کم بهترن..
حرف ازدواج میزنه و قصدمون اینه ولی نمیدونم با این شرایطی کداره چجوری و کی میتونیم ازدواج کنیم..درسش کم مونده تموم بشه ولی بعدش خدمتش هست کارش هست..ب نظرتون چیکار میتونم کنم تا دو سال حداقل بتونیم عقد کنیم