2777
2789
عنوان

تب کودک ۲۰ماهه

515 بازدید | 19 پست

خانوما پسرم خیلی داغه بدنش .از استرس نمیتونم بخوابم .بچم سالم بود هیچیش نبود الان یهویی تب کرده چیکار کنم ببرمش دکتر یا شیاف بزارم براش؟؟

اگه میشه برای حاجتم یه صلوات بفرست♥️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اللن نبر دکتر 

همه خوابن چهارتا داغون شیفتن

چنده؟ 

ایبوپروفن عالیههه 

و اینکه شیاف دیکوفناک 50

و پیار کفپا 

لباساشو کم کن

پاشویه نکنی لرز کنه

دستمال نم دار بکش اروم 

دگ مخام با لهجه خودما باهاتان حرف بینم... نمخا عارم بیه.... من ماله روستام بچه روستام.... بری حرفا قبلنمه بینین اگ مخاین تهمت بزنین دل بشکنین سی من حرف نزنین.... 
پاراکید بده نیومد پایید شیاف بذارم یکم بهش گلاب بده بخوره ودستو صورتشو با گلاب بشور  اگه خوب ن ...

تا بحال شیاف نذاشتم همیشه پاراکید میدم .الان خیلی داغه 

اگه میشه برای حاجتم یه صلوات بفرست♥️

پسر منم بدون كوچكترين علائم ديشب تب كرد

استا دادم دو ساعت بعد همون بود پاشويه كردم نيم ساعت خوب بود دوباره ميرفت بالا ايبو دادم خوب شد تا اينكه غروب ٣٩/٢ شد يك و نيم شياف زدم اومد پايين ولي ديگه طاقتم تموم شد بردم دكتر گفت شربت آستا رو كم دادي 

آستا هر ٤ ساعت بده ايبو هر ٦ ساعت

مم دخترم یبار رزوئلا گرفت و تب 39 که پایین نمیومد و چند روز بعد دونه دراورد

یبارم انفولانزا اولش تب و بعد

 سرفه خلطی و خس حی

بردمش فوق تخصص تب 

عالی بود داروهاش سریع خوب شد شکر خدا

دکتر خوب بببر

دگ مخام با لهجه خودما باهاتان حرف بینم... نمخا عارم بیه.... من ماله روستام بچه روستام.... بری حرفا قبلنمه بینین اگ مخاین تهمت بزنین دل بشکنین سی من حرف نزنین.... 
سالم بود هیچیش نبود .الان تب کرده یهویی

بچه منم دو سه بار اینجوری شده خیلی خوبه اول شب ها آخر شب میخابع یهو میبینم تب کرده از فردا هم حالش بد میشه انشاالله که خیره شما شیاف بذار الان نبش رو کنترل کن مواظب باش 

تا بحال شیاف نذاشتم همیشه پاراکید میدم .الان خیلی داغه 

شیاف مخصوص کودک بگیر استامینوفن .

عالیه 

وای چقدر ادم استرس میگیره وقتی بچش تب داره میفهممت کاملا 

دندوناشو نگاه کن ببین دندون جدید نیست شاید واسه اونه 

پشت سرش داغه؟

عزیزم حتما اول درجه بزار

ی وقتایی بچه داغ ب نظر میاد اما تب نداره 

و هست مواقعی که بچه تب داره اما بدنش یخه

دکتر پسرم گفت هیچ وقت با دست گذاشتن روی بدن بچه نگو تب داره یا نه فقط درجه استفاده کن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز