phoebesa مدیر استارتر عضویت: 1400/12/21 تعداد پست: 1045 عنوان دلم گرفت ... 73 بازدید | 8 پست چقد دلم میخواد گریه کنمیعنی تو این زندگی یک نفر به فکرما نیست ،حالم از اینکه باید تفریح بقیه ببینم بهم میخورهیا بعدمدتها بیام خودمو اویزون بقیه کنم منو جایی ببرن یا نبرن ! ک اکثرا نمیبرن چون خوددددشون برنامه دارن :) لَنگ ترین ماییم 1401/09/17 | 17:12 5 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مدافع_پریاقشنگه عضویت: 1401/08/11 تعداد پست: 1180 میدونم چی میگی حس بدیه ولی خب تموم میشه به قول مادر بزرگم جوجه همیشه زیر مرغ نمیمونه🌿🙂
خانوم_آبی عضویت: 1398/12/11 تعداد پست: 5012 دلت نگیره.کنارتیم هرگاه که تسلیمم در کارگه تقدیر / ارام تر از آهو، بی باک ترم از شیر/ هرگاه که میکوشم در کار کنم تدبیر/ رنج از پی رنج آید،زنجیر پی زنجیر/
حسناببهار عضویت: 1400/05/08 تعداد پست: 5010 چرا چی نداری مگه که لنگ دیگرانی خودتون شاد باشید من یک مهندس علاقمند به پزشکی هستم
phoebesa مدیر استارتر عضویت: 1400/12/21 تعداد پست: 1045 میدونم چی میگی حس بدیه ولی خب تموم میشه به قول مادر بزرگم جوجه همیشه زیر مرغ نمیمونه🌿 ... خسته شدیم دیگه :)) میترسم روزی کجوجه از زیر مرغ در بیاددیر باشه
مدافع_پریاقشنگه عضویت: 1401/08/11 تعداد پست: 1180 خسته شدیم دیگه :)) میترسم روزی کجوجه از زیر مرغ در بیاد دیر باشه هر چیزی زمانی داره با ناراحتی اوضاع رو برای خودت طاقت فرسا تر میکنی
phoebesa مدیر استارتر عضویت: 1400/12/21 تعداد پست: 1045 چرا چی نداری مگه که لنگ دیگرانی خودتون شاد باشید چجوری اخه ، همه سرکار و بعدشم با دوست رفیق .ما فقط بشینیم ب خونه رسیدگی کنیمهیچ خواسته ای نداشته باشیم :)