من دخترم.واقعا دنبال یه دوست خوب میگردم.خیلی تنهام.یه دوستی ک بتونیم باهم وقت بزاریم بریم بیرون بیایم.ترجیحا سنو سالش بهم بخوره.۳۱ سالمه.متاهل ک نباشه.من خودم دختر قابل اعتمادی ام.دوست خوبی هم هستم.و بقیه ویژگی هامم باشه وقتی در ارتباط شدیم میگم.درکل پشیمون نمیشه کسی باهام دوس شه.ولی منم میخام طرفم قابل اعتماد باشه این خیلی مهمه.و اینکه پایه رفاقت باشه و براهم وقت بزاریم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.