2777
2789
عنوان

رژ قرمزز💄

328 بازدید | 26 پست

بنظرتون یه نفر که پوستش روشن وقیافش خوبع اگ برای باشگاه  فقططط یع رژ قرمز روبع گوجه ای ونارنجیه یکم بزنه  خزه؟؟؟؟؟؟؟چون موقع ورزش هرگز نباید کرم روی پوست باشه

تعداد رای : 36
نظرسنجی
نه خز نیست
23
63%
اره خزه
13
36%
فازدپ ولی پررو..کاربرقدیمی ام😑

چرا خز باشه؟

اگه دلت خنده خواست وارد این تاپیکم شو سوتی های کاربرا توشه کلی میخندی 😁 اگه دلت وا شد اگه دوست داشتی واسه حاجتم صلوات بفرست دوست خوبم ❤️.                        https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=9894483&slug=%D8%B3%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%81%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA&postId=389290421

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه منم تا باشگاه فقط رژ قرمز میزنم خیلیم قشنگه 

💕 تو💕 آمدی و من فهمیدم ؛ وقتی یکی هست ک دوستت دارد زندگی زیباتر میشود💏 ...شروع ورزش 8 آبان 1401 ....وزن ۷۰ 😓  ب امید خوش اندام شدن 🙂   من  باید بتونم اونجوری ک دوسدارم لباس بپوشم اون لباس خوشکلای توی کمد منتظرن ک من دوباره بپوشمشون و لذت ببرم و تو اون آینه قدی خودمو ببینم و ذوق کنم 

من اگه پوستم صاف و شفاف بود هیچی جز یه رژ کالباسی نمیزدم

خششش خش خش خش                         چیه خب امضا کردم دیگه  آقا ببخشیدا ولی تو کتم نمیره چند سال اینجا عضو باشین ولی تعداد تاپیکاتون صفر باشه،ناقلاها نکنه یه شخصیت دیگه با یه کاربری دیگه و هزارتا تاپیک دارین🤪🤪من اصلا مشکلی ندارم با اینکه کسی تو تاپیکام بگرده و راستش اصلا درک نمیکنم چرا خیلیا مشکل دارن با این موضوع😇

بنظرم رژ با کمی ریمل

با پوست واقعی خودمون 

ترکیب جالبی میشه از نچرالی

کرم پودر مصنوعی میکنه صورت رو

بشر موجودی منطقی نیست، موجودی است منطق تراش. به هر کار دست زد و به هر چه عادت کرد ، سعی میکند برای آن دلیلی بتراشد و عذر و بهانه ای بیاوردوقتی حرف می زنیم، بیشتر میخواهیم خودمان را قانع کنیم تا دیگران را ، کسی که قانع شده باشد ، کسی که به اندیشه های خود ایمان داشته باشد، اصلا حرف نمی زند.
بنظرم رژ با کمی ریمل با پوست واقعی خودمون  ترکیب جالبی میشه از نچرالی کرم پودر مصنوعی میکنه ...

من همه میگن پوستت خوبه اصلااا کرم نزن..تو رنگ رژ موندم

فازدپ ولی پررو..کاربرقدیمی ام😑
من همه میگن پوستت خوبه اصلااا کرم نزن..تو رنگ رژ موندم

صورتی

قرمز کمرنگ

بشر موجودی منطقی نیست، موجودی است منطق تراش. به هر کار دست زد و به هر چه عادت کرد ، سعی میکند برای آن دلیلی بتراشد و عذر و بهانه ای بیاوردوقتی حرف می زنیم، بیشتر میخواهیم خودمان را قانع کنیم تا دیگران را ، کسی که قانع شده باشد ، کسی که به اندیشه های خود ایمان داشته باشد، اصلا حرف نمی زند.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز