سلام خانما کسی هست باباش یا اطرافیانش ایثارگر باشه جبهه رفته باشه جانباز نباشه ها فقط شش ماه احتیاط رفته باشه میگن باید بریم بگیم کارت ایثارگری رو هوشمند کنن
کجا باید بریم کسی اطلاعی داره ممنون میشم بگه
لطفا اگه امکانش هست برا شادی روح بابا و داداشم یه صلوات بفرستین