2777
2789
عنوان

قرص سایتوتک

248 بازدید | 11 پست

سلام کسی جاییو‌میشناسه تهران یا کرج که اصل این قرص رو بفروشن؟ برای کسی میخوام خواهشا شروع به نصیحت هم نکنید تاپیک نزدم که بیاید نصیحت کنید تاپیک زدم کسی شماره ای چیزی داره معرفی کنه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خییییر

خدا جونم لطفا هر کی میخواد مامان شه به آرزوش برسون🤲🙂❤    آمممیییین                                                                دعا کنیم واسه هم🤗                                          شکرت که اینبار بچمو سالم و سلامت گذاشتی بغلم🤗🥲😍                            
برای سقط دوستت  تایپک تعطیل شد کرج ؟ یجای آدرس دارم پردیس مامانم یکماه پیش سقط کرد میخای ...

 اگر بدی که ممنون بهش میدم ادرسو دیگه ما بقیو میسپارم به خودش و دوست پسرش

خواهرم از یه دکتر ماما تو تهران قرص گرفت ،صبح مصرف کرد ،ظهر سقط انجام شد اصلا هم درد نداشت ،دقیقا مثل پریودی بود ،خدا خیرش بده واقعا کارش عالی بود خواهرم هرکاری میکرد سقط نمیشد تا خدا این دکترو سر راهمون گذاشت ،سونو هم داد بقایا نداشت 

گفته شمارمو جایی نزارید ،ایدی روبیکاشو میزارم برید بهش پیام بدید خیلی راهنماییتون میکنه قیمتشم از همه جا مناسب تره 


ایدی روبیکاش :Fhizer1402

من سقط کردم پیش خانوم سهیلی رفتم حضوری قرص برام تهیه کرد از پزشک زنان خیلی حساسم من بردم ب داروخانه نشون دادم اصل بود خداروشکر سقط کردم از خانم سهیلی کمک بگیر ماماست تجربه داره ۰۹۳۹۶۷۳۹۶۴۲

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز