jooon مدیر استارتر عضویت: 1397/05/11 تعداد پست: 1352 عنوان بارداری 113 بازدید | 4 پست سلام خانومامن ۵ماه هست زایمان کردم بعدزایمانم پریودهام منظم بودسرموقع میشدم شیرخشک میدم ولی این ماه ازوقتم گذشته۶روزممکنه حامله باشم دوقلودارم نمیخوام به نظرتون چیکارکنم تست بدم؟ مامان دوقلوهای شلوغ هستم خدابعدسختی وتلاش امیرعباس وآوامودادخدایاخودت مراقبشون باش نفس های منن سپردم به خودت خدایا.... 1401/09/16 | 19:41 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
jooon مدیر استارتر عضویت: 1397/05/11 تعداد پست: 1352 اگه باردار باشی حیرونی یاخدا یعنی میشه چیکارکنم برم پیش دکترم نمیخوام دوقلودارم ۵ماهه بستمه تاابد مامان دوقلوهای شلوغ هستم خدابعدسختی وتلاش امیرعباس وآوامودادخدایاخودت مراقبشون باش نفس های منن سپردم به خودت خدایا....
maman_mehradam عضویت: 1401/09/01 تعداد پست: 3817 یعنی میشه چیکارکنم برم پیش دکترم نمیخوام دوقلودارم ۵ماهه بستمه تاابد دکتر مجوز سقط نمیده اصلاغیرقانونیه
jooon مدیر استارتر عضویت: 1397/05/11 تعداد پست: 1352 دکتر مجوز سقط نمیده اصلا غیرقانونیه یاخداااااا مامان دوقلوهای شلوغ هستم خدابعدسختی وتلاش امیرعباس وآوامودادخدایاخودت مراقبشون باش نفس های منن سپردم به خودت خدایا....