به خاطر تنبلی تخمدان موهام ریخته و۴ماهه دیگه عروسیمه از امروز شروع کردم فوم ماینوکسیدیل ۵ درصد میزنم صبحا. راستی حدود دوساله اسپیرونولاکتون و سیپرترون کامپاند هم میخورم به تجویز دکتر که باعث شده ۴۰درصد موهام برگرده
همش با پودر تاپیک موهامو پر میکنم
ولی دوس ندارم روز عروسیم ارایشگر همش از موهام ایراد بگیره دلم میخواد تا اونوقت پر بشه
بنظرتون ماینوکسیدیل تا اونوقت کف سرمو مقداری پر میکنه؟
و اینکه هر روز باید حمام رفت ؟ اخه موهام بلنده سخته هر روز بشورم