2777
2789
عنوان

پس خدا کجاست

72 بازدید | 4 پست

بچه ها چرا خدا حواسش به ما نیست؟ چرا هر چی میخوایم برعکسش رو برای ما پیش میبره؟ چرا همیشه باید ناامید از درگاهش برگردیم؟😭

ما ستارگانی هستیم که در جسم حبس شده ایم. نوری که در جست و جویش هستی، همیشه در درونت بوده است!

خداکنارته ااااااماتوبه خاطرناامیدی که شیطان به وجود میاره نمیبینیش

من آلفاهستم👊                                                  می‌گویند تنهایی پوست آدم راکلفت میکند                           میگویندعشق آدم رادل نازک میکندمیگوینددردآدم راپیرمیکند    ومن امروزکرگدن دل نازکی هستم که پیرشدم                     زندگی دررویابهتراززندگی درواقعیته....درواقعیت هیچ کس شبیه حرفهاش نیست                                                       ۹۹درصدمهربوووونم اااااماامان ازاون۱درصد                           دخترپااااااپیزم🍁🍂یه آبان ماهیه مغروراااامامهربون            رفتارم باهات به خودت بستگی داره اگه باهام مهربون باشی باهات مهربونم اگه باهام بجنگی باهات میجنگم👊                بیست سالم که بود دوست داشتم بایکی روجدول کنارخیابون راه برم.....اماکسی نبود.....الان سی سالمه دیگه نمیخواااام.....میدونی هرچیزی به وقتش قشنگه
خداکنارته ااااااماتوبه خاطرناامیدی که شیطان به وجود میاره نمیبینیش

خب چرا هر ازش میخوام برام برعکسش میکنه که نا امیدی به وجود بیاد مگه اتسان چقدر ظرفیت داره

ما ستارگانی هستیم که در جسم حبس شده ایم. نوری که در جست و جویش هستی، همیشه در درونت بوده است!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خب چرا هر ازش میخوام برام برعکسش میکنه که نا امیدی به وجود بیاد مگه اتسان چقدر ظرفیت داره

میگن یه روزیه مردی گرفتاریه شیرمیشه....ازترس زیادبه شیرمیگه توروبه امام علی قسم منونخور.....شیرچندقدم میره عقب وکاری انجام نمیده مردهم شروع می‌کنه به راه رفتن چندمترکه میره برمیگرده پشتشونگاه می‌کنه شیربهش حمله می‌کنه ومیخوردش در حین مرگ به شیرمیگه منکه قسمت دادم شیرهم میگه امابه قسمت باورنداشتی برگشتی پشت رونگاه کردی به امام علی اطمینان نداشتی......حالاحکایت شماست ازخدامیخوای اااااماهنوزاون باوررونداری(گرنگهدارمن آن است که من میدانم....شیشه رادربغل سنگ نگه میدارد☺️)

من آلفاهستم👊                                                  می‌گویند تنهایی پوست آدم راکلفت میکند                           میگویندعشق آدم رادل نازک میکندمیگوینددردآدم راپیرمیکند    ومن امروزکرگدن دل نازکی هستم که پیرشدم                     زندگی دررویابهتراززندگی درواقعیته....درواقعیت هیچ کس شبیه حرفهاش نیست                                                       ۹۹درصدمهربوووونم اااااماامان ازاون۱درصد                           دخترپااااااپیزم🍁🍂یه آبان ماهیه مغروراااامامهربون            رفتارم باهات به خودت بستگی داره اگه باهام مهربون باشی باهات مهربونم اگه باهام بجنگی باهات میجنگم👊                بیست سالم که بود دوست داشتم بایکی روجدول کنارخیابون راه برم.....اماکسی نبود.....الان سی سالمه دیگه نمیخواااام.....میدونی هرچیزی به وقتش قشنگه
میگن یه روزیه مردی گرفتاریه شیرمیشه....ازترس زیادبه شیرمیگه توروبه امام علی قسم منونخور.....شیرچندقد ...

مرسی قشنگ بود🤍

ما ستارگانی هستیم که در جسم حبس شده ایم. نوری که در جست و جویش هستی، همیشه در درونت بوده است!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز