2777
2789
عنوان

میشه کمکم کنین ؟

124 بازدید | 4 پست
دیشب تو پلاستیک داروهایی که دکتر داده بود اب ریخته بود بعد قرصا همه خیس شده بود برداشتم پاکت رو خشک کردم قرصارم خشک کردم بعد تو یخچال 24 ساعت تو اب کناری که گذاشتم ریخته توش اونجا بوده و نفهمیدم حالا اومدم پاکت قرصا رو خشک کنم جعبه یکی از قرصا رو چون دستورش روش بود لازم بود یادم شد قرص رو هم از توش دربیارم گذاشتم رو بخاری بعد زودی فهمیدم دراوردم دیدم 5 تا دونه قرص یکم پلاستیک روش با حرارت باد کرده حالا یعنی خراب شده

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مثلا یک بسته قرص که روش اب بریزه چند ساعت در معرض اب باشه ممکنه اب به داخل نفوذ کنه چون تا باز نشه که اب داخل نمیره خشک کردم اما اونی که حرارت دیده رو راست میگی حتما خراب شده
نمیدونم عزیزم من خیلی راجع به این چیزا اطلاعات ندارم ولی اونی که گرما دیده رو اصلا مصرف نکن ، بقیشونم بستگی داره تا چه حد خیس شده باشن
 من باید شاد باشم ،،.،..... به درک که خیلی از مشکلات حل نمیشن 😊
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز