2777
2789
عنوان

زایمان طبیعی

425 بازدید | 46 پست

کسی بوده با ورزش زایمانش راحت شده باشه؟

چیکار کنم زایمان راحتی داشته باشم ؟

الان ۳۷ هفته و ۶ روزمه 

زایمان دوممه ولی استرس دارم اولی خیلی سخت بدنیا اومد 

راه رفتن تو استخر خوبه ، شنا نه فقط آهسته راه برو 

صبح ها ۴۵ دقیقه آهسته پیاده روی کن ، سطح شیب نداشته باشه

نوشته بود چند روز پیش یه عقرب تو حیاط خونمون پیدا کردیم ، گرفتیمش بردیمش تو خونه تا بکشیمش ، اما قبل از این که بکشیمش ، خودش خودشو نیش زد ، نمیخواست به دست ما بمیره ، مثله سرباز کشوری که خودکشی رو به مردن توسط دشمن ترجیح میده ، یعنی غرور تا این حد ، بزرگ که بشم میخوام عقرب باشم ، فقط و فقط عقرب 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من نمیخواستم زایمان طبیعی کنم ولی انقدررر راه رفته بودم و طول روز چهار پنج با پله پایین و بالا رفته بودم و تو خونه انقدر هی نشسته بودم و بلند شده بودم خود به خود لگنم باز شده بود. هفته ۳۶ ام پسرم طبیعی به دنیا اومد🤣🤣🤣

میگن زایمان دوم راحت تره راست میگن؟  اخه من بچه هام شیر به شیر شدن فاصله زیاد ندارن

اولی طبیعی بود،؟

نوشته بود چند روز پیش یه عقرب تو حیاط خونمون پیدا کردیم ، گرفتیمش بردیمش تو خونه تا بکشیمش ، اما قبل از این که بکشیمش ، خودش خودشو نیش زد ، نمیخواست به دست ما بمیره ، مثله سرباز کشوری که خودکشی رو به مردن توسط دشمن ترجیح میده ، یعنی غرور تا این حد ، بزرگ که بشم میخوام عقرب باشم ، فقط و فقط عقرب 

از ۱ هفته دیگه اینا ممکنه،  ببین طالبی بخور زردی دارن بچه ها این اواخر زیاد ، طالبی خوبه

نوشته بود چند روز پیش یه عقرب تو حیاط خونمون پیدا کردیم ، گرفتیمش بردیمش تو خونه تا بکشیمش ، اما قبل از این که بکشیمش ، خودش خودشو نیش زد ، نمیخواست به دست ما بمیره ، مثله سرباز کشوری که خودکشی رو به مردن توسط دشمن ترجیح میده ، یعنی غرور تا این حد ، بزرگ که بشم میخوام عقرب باشم ، فقط و فقط عقرب 
خدا حفظش کنه واسم دعا کن منم راحت زایمان کنم

ایشالا راحت پیش میره. شما بچه ی اولتو تازه به دنیا آوردی پس بار اولت نیست. می‌دونی چیکار باید بکنی و لگنت بازتر شده نگران نباش. خودتم میدونی خیلییی سخته ولی زود تموم میشه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز