من بهم نزدم دوسش داشتم اونم دوسم داشت
فامیل ها موش دووندن بهم خورد
الان ۵ سال میگذره
خواستگارم کارگر توی یه شرکت
جسارت نمیکنم به کارگرها ولی چون خودم لیسانس دارم و درحال ادامه تحصیلم دوست دارم شوهرم هم تحصیلاتش عالی باشه
از طرفی هم میترسم موقعیت هام رو از دست بدم و سنم بره بالا