2777
2789

خواستگارتون؟

حس ششمتوی تاپیکام،تاپیکاتون یا خصوصی جواب میدم(بیشتر  خصوصی چون حس میکنم تمرکزم بالاتر میره رو فرد موردنظر)🙏سوالات مربوط به خیانت/دعا و طلسم /شکار حیوانات جواب نمیدم.با احترام،اعتقادی به دعا و طلسم و... ندارم ولی معتقدم تک تک ما دارای قدرت نامحدودی هستیم که حدس زدن و حس کردن اتفاقات آینده چیزی نیست برامون.پس اگر مخالفین بهم انرژی منفی ندین چون من  درحال تمرین بیشترم و از بچگی این حس باهام بوده.ممنونم❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خانما وقتی میایی براتون حدس میزنم ودرسته دیگه نباید سوالات عجیب بپرسید مگه من خدام


همین اول امضام میگم اگه ازپستم خوشت نیومده و...حالابه هردلیلی ازجمله یانظرم ناراضی بودی به خوبی بهم بگو من بدنیستم به خوبی که بگی به خوبی هم پاسخ میگیری پس به دلایلی که بعضی کاربرااینجاروازان خودشون میدونن وهرچی دوست داشتن وبه ذهنشون ردشد وپیاده میکنن گفتم بگم بهتون ازاین به بعد توهین کنی توهین بهت میشه تویه جمله قشنگ بگویاپستموپاک کنم نشدولازم بود عذرخواهی کنم.باتشکر😊 خدایاتوخودت میدونی چی میخام پس؛  خدایابه امیدخودت... برام دعاکن به وسعت دلت ممنون عزیزم🌺🌺هرکس خودداندوخدای دلش که چه دردیست کجای دلش😢😢خانمادرسته اینجامجازیه همدیگرونمیبینیم نمیشناسیم اماکلمات انرژی دارند  هیچ وقت حسرت زندگی آدمایی رو که از درونشون خبر نداری نخور!!!!حسادت نوعی اعتراف به حقیر بودن خویش است.. هر قلبی دردی دارد٬ فقط نحوه ابراز آن فرق دارد... بعضی ها آن رادرچشمانشان پنهان میکنند ٬ بعضی ها در لبخندشان!!!!!!خنده رامعنی به سر مستی مکنآنکه میخندد غمش بی انتهاست..نه سفیدی بیانگر زیبایی ست....... ونه سیاهی نشانه زشتی........ کفن سفید ٬ اما ترساننده است: وکعبه سیاه ٫ اما محبوب ودوست داشتنی است.....انسان به اخلاقش هست نه به مظهرش.....قبل از اینکه سرت را بالا ببری ونداشته هایت را به پیش خدا گلایه کنی..... نظری به پایین بیندازو داشته هایت راشاکر باش❤️❤️..
خانما وقتی میایی براتون حدس میزنم ودرسته دیگه نباید سوالات عجیب بپرسید مگه من خدام

واسه منم حدس بزنید

کاربری دست سه نفره ممنون میشم درخواست دوستی ندین

اره

۶۰-۷۰ درصد

احتمالا پایین تا متوسط

بهم خبر بده

حس ششمتوی تاپیکام،تاپیکاتون یا خصوصی جواب میدم(بیشتر  خصوصی چون حس میکنم تمرکزم بالاتر میره رو فرد موردنظر)🙏سوالات مربوط به خیانت/دعا و طلسم /شکار حیوانات جواب نمیدم.با احترام،اعتقادی به دعا و طلسم و... ندارم ولی معتقدم تک تک ما دارای قدرت نامحدودی هستیم که حدس زدن و حس کردن اتفاقات آینده چیزی نیست برامون.پس اگر مخالفین بهم انرژی منفی ندین چون من  درحال تمرین بیشترم و از بچگی این حس باهام بوده.ممنونم❤️

الان یجورایی بیخیال شده

ولی خب ممکن هست که به فکر برگشت بیوفته

حس ششمتوی تاپیکام،تاپیکاتون یا خصوصی جواب میدم(بیشتر  خصوصی چون حس میکنم تمرکزم بالاتر میره رو فرد موردنظر)🙏سوالات مربوط به خیانت/دعا و طلسم /شکار حیوانات جواب نمیدم.با احترام،اعتقادی به دعا و طلسم و... ندارم ولی معتقدم تک تک ما دارای قدرت نامحدودی هستیم که حدس زدن و حس کردن اتفاقات آینده چیزی نیست برامون.پس اگر مخالفین بهم انرژی منفی ندین چون من  درحال تمرین بیشترم و از بچگی این حس باهام بوده.ممنونم❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز