2777
2789

ن متاسفانه خیلی کمه 

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
 دیوانه و دلبسته ای اقبال خودت باش/سرگرم خودت عاشق احوال خودت باش/یک لحظه نخور حسرت آنرا که نداری/راضی به همین چند قلم مال خودت باش/دنبال کسی باش که دنبال تو باشد/اینگونه اگر نیست به دنبال خودت باش/پرواز قشنگ است ولی بی غم و محنت/محنت نکش از غیر و پروبال خودت باش/صد سال اگر زنده بمانی، گذرانی/پس شاکر هر لحظه و هر سال خودت باش

پریودت منظمه؟رنج آزمایشگاه چنده؟

صبورم؛خدا الان داره تکه های پازلم رو کنار هم میچینه!بزودی خواسته ام توی دستامه🙃 کم مونده تو کوچه ماهم عروسی بشه♡ مطمئنم.نمیدونم از روزی که خط های بالا رو نوشتم چند روز و ماه و سال گذشته فقط خواستم بگم تو کوچه ماهم عروسی شد🙃💃🏻مرسی خدا خوش اومدی دونه انارم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی نیستم؟یا اگرم باشم مشکل داره

یه سونو بده بنظرم

پریودت منظمه؟ 

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
 دیوانه و دلبسته ای اقبال خودت باش/سرگرم خودت عاشق احوال خودت باش/یک لحظه نخور حسرت آنرا که نداری/راضی به همین چند قلم مال خودت باش/دنبال کسی باش که دنبال تو باشد/اینگونه اگر نیست به دنبال خودت باش/پرواز قشنگ است ولی بی غم و محنت/محنت نکش از غیر و پروبال خودت باش/صد سال اگر زنده بمانی، گذرانی/پس شاکر هر لحظه و هر سال خودت باش
اره منظم


پس یه مشکلی هست حتما سونو بده خارج رحمی نباشه یه وقت ولی احتنالا نطفه ضعیف بوده نگرفته

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
 دیوانه و دلبسته ای اقبال خودت باش/سرگرم خودت عاشق احوال خودت باش/یک لحظه نخور حسرت آنرا که نداری/راضی به همین چند قلم مال خودت باش/دنبال کسی باش که دنبال تو باشد/اینگونه اگر نیست به دنبال خودت باش/پرواز قشنگ است ولی بی غم و محنت/محنت نکش از غیر و پروبال خودت باش/صد سال اگر زنده بمانی، گذرانی/پس شاکر هر لحظه و هر سال خودت باش
اره منظم

۴۸ساعت بعد تکرار کن ان شاالله که مثبته 

صبورم؛خدا الان داره تکه های پازلم رو کنار هم میچینه!بزودی خواسته ام توی دستامه🙃 کم مونده تو کوچه ماهم عروسی بشه♡ مطمئنم.نمیدونم از روزی که خط های بالا رو نوشتم چند روز و ماه و سال گذشته فقط خواستم بگم تو کوچه ماهم عروسی شد🙃💃🏻مرسی خدا خوش اومدی دونه انارم 
اره منظم.من بارداری قبلیمم بعد ۲۱ روز بتام ۲۴۲ بود ..

نمی دونم ان شا الله که باشی💙

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
 دیوانه و دلبسته ای اقبال خودت باش/سرگرم خودت عاشق احوال خودت باش/یک لحظه نخور حسرت آنرا که نداری/راضی به همین چند قلم مال خودت باش/دنبال کسی باش که دنبال تو باشد/اینگونه اگر نیست به دنبال خودت باش/پرواز قشنگ است ولی بی غم و محنت/محنت نکش از غیر و پروبال خودت باش/صد سال اگر زنده بمانی، گذرانی/پس شاکر هر لحظه و هر سال خودت باش
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز