2777
2789
عنوان

یکم حرف بزنیم

88 بازدید | 17 پست

دوستان شما هم اینجوری این که رفت و‌آمدندارین؟

عمو‌و‌عمه ها سر ارث قهرن چون میگفتن همه رو‌بدیم به عمو

ی داییم ازقدیم‌قهربود بقیم دست کمی ازقهرندارن 

حس لباس خریدن ندارم بخرم کی ببینه

۲۰سالمه مجردم

...

و منم

من یه دختر ویک زن قوی ام🤍یه دختری که همدم نداشت خواهر نداشت و همیشه دردو دلاشو به خودش میگفت اما هیچوقت کم نیاورد...💔دلش شکست تنهاموند زمین خورد اما دوباره رو پای خودش وایستاد🌱با من از ناامیدی حرف نزن....من دختر روزای تنهایی ام❣

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

کلا خانواده پدری یه جورین بهشون فکر نکن

مادری چی 

داییم و داداشم سر یه کاری میرن اما جداازهم 

ی مدته داداشم بیکارشده(صاحبکارش کارش تموم شده)داییم همش میپرسه بیکاری؟یه بار نمیگه که بیابامن کارکن 

...
مادری چی  داییم و داداشم سر یه کاری میرن اما جداازهم  ی مدته داداشم بیکارشده(صاحبکارش کا ...

فقط بهت بگم خاله ها خوبن😂

بقیه فامیل هیچی دیگه

برای قشنگی موهات رو من حساب کن🍀

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792