2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اخه با همسرم میخوایم بریم کاروان خوب میشه ؟ بعد من کاروانی نمیشناسم شما میشناسی راهنمایی کنی

ما پارسال با کاروان رفتیم امسالم قسمت بشه باهمون میخایم بریم تو محله شهر ری هست . تقی اباذ . خانوم شهبازی. ببین نمیگم میبرتت هتل ۵ ستاره نه. ولی برا ماهایی که نمیتونیم زیاد خرج کنیم عالیه. پارسال ۴۰۰ بود نفری امسال ۸۰۰ کرده. میبره مسافر خونه چسبیده به بازار رضا از بازار میری حرم و میایی. مسافر خونش مثل هتل نیست. به تمیزی هتلم نیست. ظهرا غذایه برنجی میده شبا غذایه نونی مثل خوراک لوبیا.

سه روز و سه شب اونحایی دو روزم تو راه. میشه ۵ روز. ما اونجا ماکارانی . خورشت کرفس. باقالی پلو . عدس پلو. خوراک لوبیا. قیمه. و چند مدل غذایه دیگه داذ. ساعت ۸ صبونه . ۱ ناهار. ۸ شام. هرجایی دلت خاست میری موقع غذا خوردن برمیگردی. اونجوری نیست تو مشهد خودش جایی ببره. در مسافر خونه ۲۴ ساعته باز خودتون میرید گردش

ببین اتوبوسی که باهاش میبره نه قدیمی نه جدید از این ولوو دو صندلی هاست. من بچه کوچیکم داشتم ولی تو اتوبوس اذیت نشدم زیاد. جایه خابشم قسمت شد رفتی ملافه ببر. یدونه تختو بهم بچسبون روش بنداز بعد بخابید چون خیلی تمیز نیست. اتاقاشم خدایی گرمه اصلا نیاز به پتو نداشت من همبن موقع ها بود رفتیم

ببین اتوبوسی که باهاش میبره نه قدیمی نه جدید از این ولوو دو صندلی هاست. من بچه کوچیکم داشتم ولی تو اتوبوس اذیت نشدم زیاد. جایه خابشم قسمت شد رفتی ملافه ببر. یدونه تختو بهم بچسبون روش بنداز بعد بخابید چون خیلی تمیز نیست. اتاقاشم خدایی گرمه اصلا نیاز به پتو نداشت من همبن موقع ها بود رفتیم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز