2777
2789

کات

دیدی که سخت نیست تنها بدون من!!!دیدی که صبح میشود فردا بدون من !!!!       این نبض زندگی بی وقفه میزند!!!فرقی نمیکند بامن بدون من💕💕دیروز گرچه سخت...امروز هم گذشت....طوری نمیشود فردا بدون من💕💕💕💕       همیشه میگم مگه آخرش مرگ نیست پس میگذرم❤ به خودم ودنیا سخت نمیگیرم💖💖 توتاپیکایی که مادرا بهم احتیاج دارن سعی میکنم باتوجه به اطلاعاتم کمک کنم😇خوشحال میشم بتونم ی مادر روازنگرانی دربیارم❤❤❤بجای تاپیک خیانت وخانواده شوهرو...

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بزن تو گوشش

:)💛🌻 "دختربچه ۱۳ساله" کارت ملی نداره،اجازه گرفتن گواهینامه نداره،اجازه مسافرت رفتن نداره،حق رای دادن نداره،هیچ کارتجاری ومالی ای نمیتونه انجام بده و صلاحیت انجام هیچ کاری رو نداره! اما صلاحیت کافی برای"بله" گفتن سرسفرهی عقد رو😊💛🌻🚫درخواست دوستی ندید بخصوص آقایون،قبول نمیکنم،باتچکر🤌🏻 ....

وااا دیوونس؟:/

  افغانی ها در تاپیک های من شرکت،لایک، ریپ و... نزنن😊🤝🏻We should all be feministsفمینیست و مدافع حقوق زنان هسدم🌱 از همه ادم های زن ستیز متنفرم اگه تویی که داری امضامو میخونی و زن ستیزی از تو هم متنفرم ی سری از علمای سایت معتقدن دختر زودتر ب بلوغ فکری میرسه ولی جالب اینه همونا عقیدشون اینه همون دختری ک ب سن قانونی رسیده باید برای ازدواحش از پدر اجازه بگیره حق طلاق،حق خروج و... با شوهرش باشه حتی نمیتونه رییس جمهور بشه پس چیشد؟؟😏 مگه نمیگفتین زن زودتر ب بلوغ فکری میرسه؟ها؟ درواقع هرجا ب نفعتون باشه میگین زن زودتر ب بلوغ فکری میرسه هرجا ب ضرر میگین زن ناقص العقل و ضعیفه😏 زن ناموس نیس! یکی از احمقانه ترین روش های حمایت از یک زن اینه ک بگیم مگه خودت ناموس نداری؟ پس همونطور ک دوس نداری کسی مزاحم ناموست بشه تو هم مزاحم ناموس دیگران نشو انگار مردا باهم توافق میکنن ب مایملک همدیگه کاری نداشته باشن! زن یک انسانه مثل مرد زن ممکنه عشق کسی باشه ولی ناموس کسی نیس! اگر قرار باشه ناموسی وجود داشته باشه هرکی فقط و فقط ناموس خودشه بله مرد ها باید ب حریم زنان احترام بزارن ب خاطر اینکه زن ها خودشون مستقل از هر مرد دیگه ای انسانن و هیچکس حق نداره ب حریم انسان دیگه ای تعرض کنه عزیزم اگه از امضام خوشت نمیاد مجبور نیسدی بخونی انگار تمام مشکلات حل شده امضای من مونده😑 تو بحثم از من فشار میخورین سنمو وسط نیارین با تچکر😘
بگو نامزد تا اساتید گیر ندن ینی دروغگو و ریا کار باش تو سایت

کی بهت پریده انقد توپت پره😄

قفس نشین همه را راه راه میبیند :) [کلماتی ک درگفتگو به کار میبرید ارتباط تنگاتنگی با سطح شعور،وفرهنگ خانواده یتان دارد]
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز