artemis4444 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/20 تعداد پست: 45317 عنوان دیوار 😑 201 بازدید | 21 پست 3تا اگهی توش دارم فروش نمیرن تازه قیمت کمم گزاشتم یکیش. حلقه نقرس یکیش قفس خرگوش و ابخورییکیم روسریه وای ینی مردم میخام مفت یچیو ببرن 😑 ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه 1401/09/10 | 00:37 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دختر_اسفند72 عضویت: 1400/03/31 تعداد پست: 25765 خواهر ملت تو نون شبشون موندن قفس خرگوش میخواد چیکار گــر قــیامت قــصه بـاشد، مـن کــجا بــینم تـو را... 💔🖤
هامیرا عضویت: 1398/05/24 تعداد پست: 10203 شایدم بدرد نخورن خبچرا تهمت میزنی دست تورا بریدند،دست دادن در جهان ممنوع شد
artemis4444 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/20 تعداد پست: 45317 خواهر ملت تو نون شبشون موندن قفس خرگوش میخواد چیکار بعضیا ب کارشون میاد منک نگفتم کسی محتاجه بیاد بخره بعدم من گزاشتم 100هزارتومن همش 😑 ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
mirey عضویت: 1401/08/29 تعداد پست: 1453 خواهر ملت تو نون شبشون موندن قفس خرگوش میخواد چیکار عزیزم من لباس نو مجلسی پالتو ظفای نو گذاشتم نمیخرن
artemis4444 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/20 تعداد پست: 45317 اخه چیزای واجب نی چیزای واجب چین؟ خب یچیزی ک ادم لازم بداشته باشه اون لحظه ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
دخترقویm عضویت: 1399/08/22 تعداد پست: 285 اینجور چیزارو اصلا نگاه نمیکنن بیشتر آدما خودمم نگاه نمیکنم آخه روسری چیه که دیگ بخای بفروشی یا حلقه خوشت نمیاد شوت کن اشغال
mirey عضویت: 1401/08/29 تعداد پست: 1453 چیزای واجب چین؟ خب یچیزی ک ادم لازم بداشته باشه اون لحظه والا من هرچی واجبه رو گذاشتم دیوار نمیخرن .اطمینان ندارن مفت میخوان بردارن
artemis4444 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/20 تعداد پست: 45317 شایدم بدرد نخورن خب چرا تهمت میزنی 😂عزیزم فقط قفسش دست دوم اون دوتا نو هست ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
artemis4444 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/20 تعداد پست: 45317 والا من هرچی واجبه رو گذاشتم دیوار نمیخرن .اطمینان ندارن مفت میخوان بردارن من دیوار وسیله خرید و فروش کردم مشکلی ندارهولی تازگیا خیلی کسی نمیخره ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
mirey عضویت: 1401/08/29 تعداد پست: 1453 من دیوار وسیله خرید و فروش کردم مشکلی نداره ولی تازگیا خیلی کسی نمیخره تهرانی ؟
دخترقویm عضویت: 1399/08/22 تعداد پست: 285 والا من هرچی واجبه رو گذاشتم دیوار نمیخرن .اطمینان ندارن مفت میخوان بردارن خودتون تاحالا چیزی از دیوار خریدید عزیزم؟
artemis4444 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/20 تعداد پست: 45317 اینجور چیزارو اصلا نگاه نمیکنن بیشتر آدما خودمم نگاه نمیکنم آخه روسری چیه که دیگ بخای بفروشی یا حل ... حلقه نقره رو شوت کنم اشغال؟ یا روسری ک فقط رنگشو دوس ندارم و نپوشیدم؟ نمیشه ک من با قیمت کمتر گزاشتم ک شاید کسی خاست بخره یا کادو بده بتونه ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه