امروز رفتم یجایی اکثر فامیل بودن
بعد چند مدت میدیدمشون
همیشه چنین مواقعی برام خیلی مهم بود که جلوشون عالی بنظر برسم یا اگه یکی باهام بد رفتار میکرد تا مدتها تو ذهنم میموند
اما امروز بیحس بودم کاملا
دیگه برام مهم نبود اصلا و ابدا
یجور بی تفاوت، سلام و تعارف و تمام
دیگه خودشیرینی برا جلب توجهشون یا رقابت مثلا با دخترای همسن اصلا نداشتم
اصلا انگار فامیل رو یچیز بیخود و اضاف میدونم
نظر شما چیه؟
خوبه یا باید مثل قبل بود