2777
2789

منم از الان استرس فقط زایمان دارم 😟

مهرادم شیر پسرم روزی مرد میشوی جان مادر یادت بماند برای مرد شدنت ثمره جوانی ام را داده ام از تو انتظاری ندارم جز اینکه همیشه همینطور مرد باشی مردی واقعی👦🏻❤️  مهرانام دختر قشنگم دلبرک زیبا روی مادر فقط خدا میدونه که چقد برای داشتن تو سختی کشیدم تو برای من همون معجزه خدایی تو سنگ صبور لحظه هامی یکی یدونم👧🏻🩷

پسر منم سه سال وشش ماهش خیلی میترسم از زایمانش اصن فکرش همه جونم درد میگیره 

👑از قضـاوتـ مـردم دلـگـیـر نـشـو،مـهـم تـویـی مـهـم خـودتـی کـه مـیـفـهـمـی دارن اشـتـبـاه مـیـکنـن مـهـم ایـنـه کـه الـان مـیـفـهـمـی کـی لـیـاقـتـ تـو رو داره ایـنـکـه مـیـفـهـمـی نـبـایـد بـرای هـمـه از خـودتـ مـایـه بـذاری از بـرداشـتـ مـردم نـتـرس…🥀🙃                                          

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شما بارداریدومته؟

اره عزیزم ولی خیلی مونده تازه رفتم تو ۳ ماه 

مهرادم شیر پسرم روزی مرد میشوی جان مادر یادت بماند برای مرد شدنت ثمره جوانی ام را داده ام از تو انتظاری ندارم جز اینکه همیشه همینطور مرد باشی مردی واقعی👦🏻❤️  مهرانام دختر قشنگم دلبرک زیبا روی مادر فقط خدا میدونه که چقد برای داشتن تو سختی کشیدم تو برای من همون معجزه خدایی تو سنگ صبور لحظه هامی یکی یدونم👧🏻🩷

پسر منم ۴ سال و نیمشه

ولی فکر میکنم قصد بچه دوم رو اصلا نداشته باشیم

واقعا تصمیم خیلی سختیه

دوستت داشتم،، دوستت دارم ،،دوستت خواهم داشت ،،از آن دوستت دارم هاکه کسی نمی داند،،که کسی نمی تواند ،، که کسی بلد نیست عشقم !   
میخام اقدام کنم نمیدونم کارم درسته یا ن

اگه شرایطشو داری خوبه بچتم یه هم بازی داره الان خوبه باز چند سال دیگه بچتم میره مدرسه سخته

👑از قضـاوتـ مـردم دلـگـیـر نـشـو،مـهـم تـویـی مـهـم خـودتـی کـه مـیـفـهـمـی دارن اشـتـبـاه مـیـکنـن مـهـم ایـنـه کـه الـان مـیـفـهـمـی کـی لـیـاقـتـ تـو رو داره ایـنـکـه مـیـفـهـمـی نـبـایـد بـرای هـمـه از خـودتـ مـایـه بـذاری از بـرداشـتـ مـردم نـتـرس…🥀🙃                                          
عزیزم من دو تا سزارین شدم زایمان دوم واسم سخت بود خیلی ...بستگی به بدنت داره نترس گلم

از چنظرسخت بود بعد ازون بچه داری چطور گذشت پسر من خیلی چسبیده اس بهم و فوضوله میترسم بیارم از دستش سقط شه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز