2777
2789
عنوان

ریمو کنم ؟

67 بازدید | 3 پست

بنظرتون ناخنامو ریمو کنم سال پیش حال روحیم بد بود و رفتم کاشت کردم خیلی فرق کرد تو روحیم و الان هر ترمیم نزدیک 200 پولشه و اینکه فقد روزای اول خوبه بعدا زشت میشه؟

ریمو کنم؟یا خوبه بنظرتون؟

و ب جز ترمیم ارایشگاه نمیرم ابروهامو خودم برمیدارم و موبر میزارم 

باخودم میگم رو پول ترمیم یکمم بزار لباس بخر 


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

به نظر من ایده ی خودت عالیه هر سری برا خودت لباس بخر

خود را ضعیف و کم ندان💕 تنها در این عالم ندان❤             تو شاهکار خالقی💎 تحقیر را باور نکن⛔                         بر روی بوم زندگی هر چیز میخواهی بکش👩‍🎨                               زیبا و زشتش پای توست تقدیر را باور نکنن⛔                 تصویر اگه زیبا نبود😔 نقاش خوبی نیستی 🙃                                  از نو دوباره رسم کن✍️ تصویر راباور نکن⛔                خالق تو را شاد آفرید🥰آزاد آزاد افرید💃💃                              پرواز کن تا آرزو 🦋زنجیر را باور نکن⛔:)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز