ببینین تو فامیل سه نفر از جمله پدرمادرم،الکترو استیل خریدن(دوقلو،نیم فریزر )بحدی اذیت شدن که قرار بود این موضوع رسانه ای بشه،پدرم میخواست روزنامه ای کنه این قضیه رو.تنها کارخونه ای بود که طبق گفته فروشگاه،کالاهاشون تعویض یا برگشت نداشت .زنگ هم میزدیم نمایندگی میگفتن همینه که هست.سالها اعصاب خرد کنی بابتش داشتیم،همیشه خدا خراب بود.حالا فکرکن دو طبقه این دوقلو رو بیار پایین ببر نمایندگی،بیار بالا،دوباره چندماه بعد باز خراب.
صفحه تروزن ایراد اصلی این مدل بوده.
سه خانواده اسیر شدن که به چشم دیدم،جدیدا یکی دیگه از آشنایان خریده ازش نظر پرسیدم گفته بد نیس،اما همچین مالی هم نیس.
درسته لوازم برقی شانسی ان،اما چهار تجربه ناموفق رو گفتم.شاید شانس شما یاری کنه و خوب باشه.