سلام خانوما
میخاستم باهاتون درد و دل کنم😔
دیشب شوهر خالم اوند خونه ما تا شوهرم لامپشون درست کنه چون باهاشون صمیمی هستیم گف من میرم شماهم شام بیاین خونمون.ماهم قبول کردیم مامان بابامم اومدن اونجا.
خلاصه...
شب ۱۱ونیم گف بچه رو حاضر کن بریم خونه پسرمم ۱۸ ماهس
خاب بود طفلک پیچیدم پتوش گفتم دیگ کاپشن نمیخاد بیدار میشه دادم بغلش رفتم کفشمو بپوشم یهو دیدم دنبال بهونس داره ب زور کاپشن بچرو میپوشونه اینم داد میزنه همه جمع هم منتظر وایستادن منم رفتم کمک بعد پدرم گف جوراب بچه کو تا اینو گف انگار ب شوهرم استارت زد بهونه داشته نگو جلو جمع داد زد بیااااا بچروووو بگیررررر داد زدااااا
حالا منو بگو سراسیمه خودم رسوندم بچرو گرفتم اقا قهر کنان رفت نشست ماشین خیلی ضایع شدم جلو جمع خالم اومدیم خونه میگم چرا داد زدی ی جوراب ارزش داشت اونم چی تو ساکش بود جورابش و از قبل گددشته ماشین نگو فقط هدفش داد زدن سرم بود 😔میگ خوب کردم منم خیلی حرص خوردم تازه جای خابشم جدا کرده دیشب انگاری من اینو خراب کردم تو جمع.
خلاصه تا ساعت ۲ غر زدم تا یکم خالی شم اخه نمیتونستم هضم کنم داد زدنشو😑
یهو پاشد پسرم ک خاب بود یدونه زد سرش تا من گفتم چیکار میکنی حمله کرد بهم😭سرمو کوبوند دیوار الانم درد میکنه چطور میتونه😔 سرم الان شدید درد میکنه بعد زدن من رفت بیرون
خودشم خیر سرم کارمند😔نمیدونم چرا اینجوری کرد حق نداشت منو بزنه اابته اولین بارش نبود ک میزد دوبارم من دس روش بلند کردم باعث شد کتک اونم سیلی فقط بخورم ولی اینبار من هیچکاری نکردم😔
خیلی غمگینم😔😭نمیدونم چرا اینجوری شده بود دیشب دنبال بهونه بود
چیکار کنم بنظرتون