2777
2789
عنوان

کی زیستش خوبه؟

213 بازدید | 42 پست

خودم رشتم ریاضی بوده قبلا 

الان خواهرم رفته تجربی 

سوال میپرسه من نمیتونم جوابشو بدم 

اگه هم کسی هم سن و سالش هست(کلاس دهمه) 

یه ایدی ازش بدم باهم درارتباط باشن واسه درس 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۱. درباره دستگاه گلژی، سلولهایی که عمل ترشح زیاد انجام بدهند داری جسم گلژی گسترده هستند  جسم گ ...

ببین دستگاه گلژی کارش بسته بندی مواد و ترشح اونهاست 

کلنم ی مدل دستگاه گلژی داریم

حد اقل در سطح کتاب ی مدله

هیچی 
۴. درباره شبکه اندوپلاسمی، گفته یکی از عملکرداش غشاسازی هست  این یعنی چی

در حد کتاب درسی دو تا کار داره ساخت پروتئین و لیپید 

حالا اگ معلمشون اینو گفته ینی ساخت غشای یاخته 

ینی تو ساخت غشای سلول نقش داره


هیچی 
۱. درباره دستگاه گلژی، سلولهایی که عمل ترشح زیاد انجام بدهند داری جسم گلژی گسترده هستند  جسم گ ...

یعنی به شبکه اندوپلاسمی متصلند. پروتءینها در دستگاه اندوپلاسمی ساخته میشن و برای پردازش و ترشح به سمت گلژی میرن. به طور کلی سلولهایی که ترشح پروتءین دارن شبکه اندوپلاسمی و دستگاه گلژی گسترده و وسیع دارن. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز