2777
2789
عنوان

پریود

273 بازدید | 24 پست

خانما کیا امروز پریودن بگین ببینم واسه گرم شدن رحم چه میکنید درضمن منم امروز روز اولمه

من یه آدم انقلابیم و هر جایی به کشورم و انقلابم توهین بشه حتما اونجا هستم و جوابی به افراد نادان و برانداز میدم 😉خب خب اینو حتما بخونید😊 سیمین بهبهانی این شعرو گفته  من اگر کافر و بی دین و خرابم ؛ به تو چه ؟؟؟من اگر مست می و شرب و شرابم ؛ به توچه ؟؟؟تو اگر مستعد نوحه و آهی٬ چه به من ؟؟؟من اگر عاشق سنتور و ربابم ؛ به تو چه ؟؟؟و جواب رهبر کبیر انقلاب به این شعر این بوده کفر و بی دینی ات ای یار ، به ما مربوط است ، بشنو این پند گهربار ، به ما مربوط است.تو که با لهو و لعب در پی مستی هستی ،میکنی جمع گرفتار ، به ما مربوط است.بی خیالت بشوم بارش طوفان بلا ،میرسد از درو دیوار ، به ما مربوط است.آنچه آمد به سر طایفه نوح نبی ،میشود واقعه تکرار ، به ما مربوط است.من اگر لایق الطاف خدایم ، به تو چه؟تو کنی جامعه بیمار ، به ما مربوط است.تو اگر می بخوری در پس خانه ، چه به من؟گر بیایی بر انظار ، به ما مربوط است.تو به این کوه گنه عامل شیطان گشتی ،شده ای نوکر دربار به ما مربوط است.گر نبندیم بر پوزه او قلاده ،میدرد همچو سگ هار ، به ما مربوط است. با هر بار خوندش متوجه میشم هیچکسی نمیتونه عاقل تر و بالغ 

من ک نیستم

ولی کیسه آب گرم بزار 

چایی نبات بخور

 عجیب ماییم و ماییم در عجب این زندگی عجیب!🤍                                      خواهانِ برابری، صلح و امینت...                                                                                           •🇮🇷•

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


حوله گرم میکنم هم رو دل هم کمر. دورمم پتو میپیچم، یکممم سرد شه کارم تمومه👩‍🦯💔

🦋خداجونم دلم میخواد رها بشم تو بغلت،منو دریاب🦋  https://harfeto.timefriend.net/16470262878585 لینک ناشناسههه، هرچی خواستی بهم بگو😃😃
تخم هویج دم کن بخور

خوبه؟ من هیچ دمنوشی تاثیر آنچنان نداره ک ارومم کنه

🦋خداجونم دلم میخواد رها بشم تو بغلت،منو دریاب🦋  https://harfeto.timefriend.net/16470262878585 لینک ناشناسههه، هرچی خواستی بهم بگو😃😃

بچه ها این طبیعیه موقع پریودی من اصلا درد ندارم

من یه آدم انقلابیم و هر جایی به کشورم و انقلابم توهین بشه حتما اونجا هستم و جوابی به افراد نادان و برانداز میدم 😉خب خب اینو حتما بخونید😊 سیمین بهبهانی این شعرو گفته  من اگر کافر و بی دین و خرابم ؛ به تو چه ؟؟؟من اگر مست می و شرب و شرابم ؛ به توچه ؟؟؟تو اگر مستعد نوحه و آهی٬ چه به من ؟؟؟من اگر عاشق سنتور و ربابم ؛ به تو چه ؟؟؟و جواب رهبر کبیر انقلاب به این شعر این بوده کفر و بی دینی ات ای یار ، به ما مربوط است ، بشنو این پند گهربار ، به ما مربوط است.تو که با لهو و لعب در پی مستی هستی ،میکنی جمع گرفتار ، به ما مربوط است.بی خیالت بشوم بارش طوفان بلا ،میرسد از درو دیوار ، به ما مربوط است.آنچه آمد به سر طایفه نوح نبی ،میشود واقعه تکرار ، به ما مربوط است.من اگر لایق الطاف خدایم ، به تو چه؟تو کنی جامعه بیمار ، به ما مربوط است.تو اگر می بخوری در پس خانه ، چه به من؟گر بیایی بر انظار ، به ما مربوط است.تو به این کوه گنه عامل شیطان گشتی ،شده ای نوکر دربار به ما مربوط است.گر نبندیم بر پوزه او قلاده ،میدرد همچو سگ هار ، به ما مربوط است. با هر بار خوندش متوجه میشم هیچکسی نمیتونه عاقل تر و بالغ 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز