2777
2789
عنوان

بارداری

116 بازدید | 6 پست

سلام دوستان من تازه به جمع تون اضافه شدم یه سوال داشتم جزیی ترین علائم بارداری چی شد؟

من ۳ ماه تو اقدامم فردا باید پریود بشم ولی اقدامم خیلی دقیق و روز تخمک گذاری بوده دیروز مادربزرگم من رو دید گفت مژه‌هات جفت شده باهم بارداری میخواستم از تجربه شما استفاده کنم

سلام گلم جزوی ترین علاعمش همون درد معمولی پریودیه ینی قبل از موعد همون درد قبلی پریودیو داشتم ولی پریود نشدم سینه هامم درد نمیکرد تا دو روز بعد از ازمایشم ک دوروز بعد از پریودی دادم 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام گلم جزوی ترین علاعمش همون درد معمولی پریودیه ینی قبل از موعد همون درد قبلی پریودیو داشتم ولی پر ...

یعنی من به نظرتون کی بی‌بی بزنم بهتر و دقیق هست 


فردا اگه حامله باشید ی حاله حداقل میزنه گلم ب امید خدا ک مادر شی اگرم نشد بازم تلاش کن میشه 

فردا باید پریود بشم

فردا بزنم دقیقه یعنی

خیلی استرس دارم قبلا من کیست داشتم با دارو رفع شد دکترم گفت شاید دیر حامله بشی الان ۳ ماه اقدام کردم دعا کنید برام

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز