افسردگی داشتم قبلا کنترل شد با دارو الان دوباره عود کرده در حدی که نباید خونمون رو ببینم امدم خونه مادرشوهرم دکترم دارو داده چند روزه میخورم تاثیری نداره حالم هی بدتر میشه اشتها هم ندارم دارم دیونه میشم به این فکر میکنم میخوام برم خونه حالم بد میشه دو تا بچه دارم سعی میکنم از حالم متوجه نشن