ساعت ۵ عصر رابطه داشته باشه کسی بعد ساعت ۱ شب هم داشته باشه ولی از ابتدا از ک. ا. ن. د. و. م استفاده نکنه و اخر بذاره امکان داره از ساعت ۵تا ۲شب مونده باشه اسپرم یا وقتی دستشویی میره مرد تخلیه میشه تو اون چند ساعت دفعه دوم از همسرم خواستم چون یک بار داشتیم روزش رابطه از ابتدا استفاده کنه کاندو... گفت خیلی سرویس رفتم و چیزی نمونده ولی استرس دارم الان
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اقامن فهمیدم چی گفته میگه باردوم از ابتدا از بادکنک استفاده نکردم نصف کار گذشته بعد بادکنک زدن یعنی امکان داره اولش ک بدون وسیله بوده باردارش کنه؟؟؟نه بابا اجی انقدنگرانی ب دلت راه نده چ خبره بابا
عشقای زندگیم❤همسرم❤️پسرامون❤️خدایامواظب زندگیمون باش دور باشیم از چشم بد***