2777
2789
عنوان

پلی کیستیک🥲

171 بازدید | 24 پست

سلام بچه ها 

من یه مدته فهمیدم پلی کیستیکم pcos 

خونریزیم ماه ب ماه کمتر شده

ب حدی ک دوماه شده یک روز از ۷ روز

اونم پریود نیست در اصل لک قهوه ای هست خیلیییی کم


پیش اومده براتون؟ چجوری درمان شدید ؟ میخوام اقدام کنم نمیدونم چکار کنم مشکل ساز نشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فقققط برو پیج فلورا تاجیکی لایواش از اول ب آخر ببین

بدون هیچ دارویی درمان میشی

هیچکس اون نمیشه

(متاسفانه) امروزه در حوزه علمیه، دروس اخلاقیِ عملی و سیروسلوک الی الله و عرفانِ شهودی،بطورکلی ترک شده است.  (درحالیکه) آنچه (در حوزه) باید مهم باشد تربیت طلاب به تزکیه وتهذیبِ اخلاقِ عملی وعرفان شهودی است که ماراآشنابحقیقت اسلام میکندوانسانیت رابمامینمایاند.دورانی ک حقیر،نجف تحصیل میکردم نه تنها این دروس طالب نداشت بلکه منع میشد.درس اخلاق نبود،تفسیر وبیان معارف نبود،مطرود وممنوع بود،فقط جمال الدین گلپایگانی بودوبس،اوهم وقتی به نماز می آمدعبا برسرمیکشیدوازعارف بودن اوکسی خبرنداشت وگرنه اوراازنجف بیرون میکردند.بعضی از کتابفروشها که خرید و فروش کتب فلسفه را به نظر برخی مراجع حرام میدانستند کتابِ اسفارملاصدرا رابا انبر برمیداشتند تا دستشان نجس نشود! خدامیدانددرمدت اقامت درنجف،مورداصابت چه تهمتها بودیم و تحمل چه مشکلاتی نمودیم و باچه مرارتها و تلخیهای حقیقی روبرو بودیم.امید میرفت بعدانقلاب درحوزه برای تدریس اخلاقِ عملی ومعارفِ شهودی تاسیساتی نوین برپاشود آنهم نشد! بعدانقلاب، حقیر کتاب لب الباب درسیروسلوک رانوشتم(باموضوع عرفان وسیروسلوک). روزی ازحوزه آمدندوگفتندشما۲کتاب دیگربنویسیدیکی مختصرترازلب اللباب ویکی مشروحتروعمیقتر،تابرای طلاب تدریس شود، گفتم منعی نیست ولی خواندن این کتابهاتااندازه ای مفیداست ن بتمام معنا؛ آنچه جان حوزه هارا زنده میکندوروح اسلام رازنده مینمایدتدریس حکمتِ عملی وتربیت طلاب به عرفان شهودی است ک بنیاداولیه نفوس راتغییر میدهد وآنان رابه طهارت واقعی وحقیقی میکشاندواگرحوزه اینطورشود حاکمانی تربیت میشوندکه مثل دستپروردگان حقیقی رسول و حواریینِ امیرالمومنین علیهم السلام میشوندوقادرندباطهارت ونفس زکیه تاثیر بسیارعمیق درمردم کشورودنیا بگذارندوبه اسلام واقعی سوق دهند.پس ازمدتی جواب آمد که اخلاق وعرفان عملی مرز ندارد ک دسته بندی و تدریس شود!امااین جواب کامل نیس زیراهمانطورکه فقه و اصول و عربی مرزدارد،عرفانِ عملی واخلاقِ شهودی هم مرزداردوبایددنبال اهل خبره ش رفت وبدین بهانه حوزه راازین علوم خطیره ک حکم اساس وبنیان را دارندتهی وخالی نگذاشت.باذکراین مطالب علت اختفای علامه طباطباییهاووگلپایگانیهامشهودمیشودحتی بعدِانقلاب...(بخشی از کتاب روح مجرد اثرعلامه طهرانی رحمه الله)

منم هستم عزبزم 

دو ماهه نشدم 

دکتر باید بری 

حتما درمان کن که ریزش مو نگیری💛


 برای هم آرامش باشیم...💛                                                 عضو تاپیک بامداد خمار                                                       وزن ۵۴ ، قد ۱۶۰                   ‌‌‌‌‌‌‌‌                                                 وزن هدف ۴۹   من میتونم 😍💛

دکتر زنان باید بری 

ولی باید وزن کم کنی مخصوصا چربی شکمی نداشته باشی

غذاهای بخار پز و طبع گرم بخوری 

برای اقدامم باید ۳ماه قبل متفورمین و قرص ال دی میده ک کنترل کنی پلی کیستیکتو 

بعد داروهاتو قط میکنه اگ نتیجه بگیری میتونی بری تو اقدام

💔

دوست منم این طوره.

یکی از اصول مهم اصلاح سبک زندگیه. دکترش بهش گفته شب نهایتا تاقبل یازده و نیم بخوابه. صبح دیگه تا ۸ صبحونه شو خورده باشه. روزی یکساعت پیاده روی. شیرینی مصنوعی ممنوع بجاش خرما و عسل و.... میخوره.

بادوم تو برنامه ش هست.. برنجو با سبوس برنج میخونه. جوانه گندم میخوره. قسمت رحمو بادکش گرم انجام میده. 

تلاشتو بکن. اگر نشد، مصلحتی توش هست....🌷🌷🌷🌷بخند و شاد باش و بدون هرکسی سر راهت قرار میگیره، کمک میکنه به رشد کردنت. یا حالتو خوب میکنه و ویژگی مثبتشو یاد میگیری...یا حالتو میگیره و یادمیگیری اون طوری نباشی...🌷🌷🌷🌷
اول باید بری دکتر زنان برات آزمایش  و قرص مینویسه. یه دوره شش ماهه قرص میخوری خوب میشی

رفتم دکتر گفت پریودی زیاد مشکل داره نه کم

گفت پریودیت منظمه پس هیچی نیست الکی عیب نذار رو خودت

جوشای فکت ربطی ب مشکل زنان نداره

در حالی ک من یکساله جوش میزنم ریزش‌ موی جلوی سر دارم

یدونه موی زائد رو‌صورت در اوردم

همش گفتن جیزی نیست در حالللل تنبلی تخمدانی ک نیاز ب دارو نیست

با ورزش و تغذیه درست میشه

آزمایشم دادم دوماه پیش دکتر گفت اوکیه میتونی اقدام کنی

پس اینهمه علائم این حجم از کم شدن پریود یعنی چی؟؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792