2777
2789

با اجازه استارتر 

بچه ها این هفته مشاوره رایگان داریم 

بیاین تاپیک جدیدم 💕

برای خوشبخت شدن باید خود آگاه شد 🌱 عاشق زندگی میشم وقتی پیامای رضایت بخشتونو از مشاوره میبینم😍ابرای وقت مشاوره درخواست بدید و منتظر پاسخگویی باشید ☁️😇 یه روانشناس که عاشق کمک به ادماست و در تلاشه حال خوب و آگاهی و نور رو سراسر دنیا پخش کنه🥲 پوست انداختم تا به اینجا رسیدم 😉❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

روغن کرچک و سیاهدانه قاطی کن بزن عالیه 

این تقویت کننده رو ول کنی دوباره برمیگردی به حالت سابق

آرزومیکنم واسه هرکی این امضا رو میخونه😍 وقتی دلتون پر غمه🥺    خداوند سورپرایزتون کنه واون چیزی که مدتها منتظریشین روبهتون عنایت کنه💌  واون لحظه گریه کنین گریه اییی غرق در خوشی   که خنده جوابگوی این حد از خوشحالی نباشه🙏
اره خیلی خوبه

ریزش بعد قطع نداره. ؟؟

اخه تقویت مژش اینجوریه ...گگ چندماه بعد به حالت قبل برمیگرده 

You know the difference between you and me... you want to achieve your goal to live better, but I fight until I die... I have to be stubborn because I have no choice but to be stubborn... I have 3 goals that I have to achieve... But only a fool talks about his future... I will come back whenever I succeed

من خریدم ابروهام اون قسمت ک ریخته بود درومد .دیگ بیشتر نه.الان یک دونه خریدم تمام بشه باید یکی دیگه هم بخرم. چون شنیدم سع ماه باید مصرف بشه.من تاثیرشو بیست روز بعد از مصرف دیدم.

 https://harfeto.timefriend.net/17567192787641🍁

آره سریع تاثیرشو نشون میده

در کتاب چهار فصل زندگی،صفحه ها پشت سرِ هم میروند، هریک از این صفحه ها، یک لحظه اند، لحظه ها با شادی و غم میروند…گریه، دل را آبیاری می کند، خنده یعنی این که دل ها زنده است …زندگی، ترکیب شادی با غم است، دوست می دارم من این پیوند را گرچه میگویند: شادی بهتر است، دوست دارم گریه با لبخند را                                      قیصر امین پور♡
اخع نمدونم ک اصلن یا نع


از این روغن گیری هایی بگیر که جلو خود آدم روغن میگیرن تو دستگاه پرس

آرزومیکنم واسه هرکی این امضا رو میخونه😍 وقتی دلتون پر غمه🥺    خداوند سورپرایزتون کنه واون چیزی که مدتها منتظریشین روبهتون عنایت کنه💌  واون لحظه گریه کنین گریه اییی غرق در خوشی   که خنده جوابگوی این حد از خوشحالی نباشه🙏
من خریدم ابروهام اون قسمت ک ریخته بود درومد .دیگ بیشتر نه.الان یک دونه خریدم تمام بشه باید یکی دیگه ...

قیمتش چندع بعد استفادش چطوریع

خواستن شجاعت میخواد داشتن لیاقت👌❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز