2777
2789
فکر نکنم نیازی به ۶ ماه اقامت باشه یکی قبلا اطرافم بود از ارمنستان ویزا گرفته بود چون از ایران احتما ...

چرا بايد حتما ٦ ماه اقامت داشته باشي من از تركيه رو ميدونم شرط سفارت هست چون ايران خودش سفارت داره در صورتي كه اقامت اون كشور رو داشته باشي ميتوني بري اونجا سفارت من يكي از اشناهامون توي كرونا از اين طريق رفت 

مانكن هاي ١٤٠٠💙گروه ابي💙وزن اوليه٦٣💙هدف اول ٦٠💙هدف دوم ٥٥💙هدف سوم ٥٢💙وزن فعلي ٦٣ شروع ١٥ ابان ١٤٠٠

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سعی کن اینجا داروسازی یا دندان پزشکی قبول بشی ، درستو بخون بعد برو

شنیدم که در اروپا پزشکی و دندون ادغام شدن 

و اینکه مهندسی زنتیک پذیرش نسبتا راحتتری داره

همه چی 32 یک ماهی ساعت 25 و 61 دقیقه حل میشه
ابتدا سخته چون کلا از فضای دیگه ای میادین بعدش متوجه میشین همه چیز رو نظم و قانون پیش میره  از ...

الان پشیمون نیستید از رفتنتون؟

همه چی 32 یک ماهی ساعت 25 و 61 دقیقه حل میشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز