سلام بچه ها لطفا راهنمایی کنید من تازه عروسم ۶ ماهی میشه
عقد و عروسیمون یکی بود تا زمانی که مستاجر طبقه باهاشون بلند بشه و ما بریم خونمون رو بچینیم
وضع مالی شوهرم خوبه اول وام خودش دراومد گفت میزارم برای پول پیش مستاجر که قراره بلندش کنم ولی نمیدونم چی شد چند ماه بعد که ازش پرسیدم گفت پول رو سکه خریده
حالا وام من دراومده اتفاقا مستاجر هم داره بلند میشه میگه دیگه سکه ها رو نفروشیم وام تو رو با یه مقدار پول هم بزارم روش میدم اونو بلند میکنم ۱۸۰ پیش مستاجره
یه سری وسایل رو خریدیم فقط مونده مبل و سرویس خوابم میگه پول رو بدیم مستاجر اونا رو من میخرم
به نظرتون چیکار کنم ؟
وضعش خوبه ولی میترسم یهو طول بده
مثلا چند ماه پیش یهو اومد رفته بود ساید ال جی خریده بود اصلا بدون اینکه بگه
به نظرتون صبوری کنم؟