2777
2789
عنوان

وام ازدواج 😔

551 بازدید | 34 پست

 سلام بچه ها لطفا راهنمایی کنید من تازه عروسم ۶ ماهی میشه 


عقد و عروسیمون یکی بود تا زمانی که مستاجر طبقه باهاشون بلند بشه و ما بریم خونمون رو بچینیم  


وضع مالی شوهرم خوبه  اول وام خودش دراومد گفت میزارم برای پول پیش مستاجر که قراره بلندش کنم ولی نمیدونم چی شد چند ماه بعد که ازش پرسیدم گفت پول رو سکه خریده 


حالا وام من دراومده اتفاقا مستاجر هم داره بلند میشه میگه دیگه سکه ها رو نفروشیم  وام تو رو با یه مقدار پول هم بزارم روش میدم اونو بلند میکنم ۱۸۰ پیش مستاجره 


یه سری وسایل رو خریدیم فقط مونده مبل و سرویس خوابم  میگه پول رو بدیم مستاجر اونا رو من میخرم 


به نظرتون چیکار کنم ؟


وضعش خوبه ولی میترسم یهو طول بده 


مثلا چند ماه پیش یهو اومد رفته بود ساید ال جی خریده بود اصلا بدون اینکه بگه 


به نظرتون صبوری کنم؟

من بودم نمیدادم میگفتم پدرم میخواد جهیزیمو باهاش کامل کنه …

اخه تا ابن چند ماه که با هم بودیم هر ماه خودش یه تیکه وسیله گرفته البته منم از قبل یه چیزایی گرفتم ولی همه مارک خوب بود اونم هر ماه رفت بهترین مارک رو گرفت حالا میگم یهو نگم دلخوری پیش بیاد میگه سکه ها رو برا آینده خودمون گرفتم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من بودم نمیدادم وامم و مامان بابام گرفتن و خودشون درست میکنن همسرمم گرفت خونه خرید 

با شخصیت بودن اصلا سخت نیست!     مثلا همین که شما کلی جواب داری بدی...اما جلوی یه احمق،انتخاب میکنی که سکوت کنی.....   یعنی با شخصیتی.              یه نصیحت(همونقدر باش که هستن برات)               ( بعضیاتون ی جوری حرف میزنید باهامون ک انگار ما مقصر مشکلاتتونیم ن عزیزم خودمونم مشکل داریم اما یاد بگیر باعث همه مشکلات و بدبختیا خودمونیم و بس  )   .×   یکی داره با ۱۰۰ هزارتومن زندگی میکنه و مشکلی نداره نگید وای چجوری نمیشه و اینا از اون ب بعد دیگه نمیتونه.یکی داره با ی شرایطی زندگی میکنه چون چاره ای نداره اما سزاوار توهین شما نیست.     (من وانمود کردم دردم نیومد، اما درد پیرم کرد)    :(               زمان شما محدوده ، بنابراین زندگی خودتونو برای زندگی دیگران از دست ندید!           ❤️اونجا که شادمهر میگه،بهم قول داد ولی هربار    خلافش اتفاق افتاد    ،    اونم دوست داشت منو اما     نه اونقدر که نشون میداد❤
اخه تا ابن چند ماه که با هم بودیم هر ماه خودش یه تیکه وسیله گرفته البته منم از قبل یه چیزایی گرفتم و ...

خب پس اگه اینطوریه بده دیگه چون میکی وضع و روزگارش هم خوبه فکر کندن از شما نیست ….

خب بده اشکال نداره ولی هر چی که از قبل مدنظرت بود برای مبل و اینا برو حتما با خودش بخر

وام خودش رو همه رو سکه خرید بهش که میگم میگه پول یدفعه رو آدم سکه می‌خره وسیله رو خورد خورد می‌خره  😔

ریسک دیگه باید دل رو بزنی به دریا … حداقل خونتون خالی میشه 

میگه تو شکر گزار نیستی خیلی ها حتی پول پی یه خونه ندارن ما خونه از خودمونه  شکر خدا ماشین خوب داریم وسیله هم چند تا تیکه مونده جور میکنیم ولی من کم طاقت شدم هی غر میزنم

منم وام ازدواجم رو دادم‌ب شوهرم و قسطا رو خودش میداد. اگه میبینی پدر مادرت احتیاج ندارن بنظرم‌اشکالی نداره بدی بهش. ولی اگه خانوادت نیاز دارن خیلی‌محترمانه بگو خونوادم رو این پول حساب کردن و بهش نیاز دارن.

 امیدوارم بدون هیچ سوءتفاهمی بخیر و خوشی حل بشه گلم😊

غیبتت سخت شد از دست مسلمانی من😭😭😭
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز