2777
2789
عنوان

قرص اچ دی

188 بازدید | 5 پست

اولین بارمه میخورم چند تا سوال

به محض تموم شدن قرص پریود میشم؟

ایا در طول خوردن قرص نباید پریود بشم؟

میشه برای پسرم نفری یه صلوات بفرستید خوب بشه.کاردرمانی میره

میشه لطفا بیاین تاپیک منم جواب بدین😔

22 سالمه اما بر خلاف سن کمم خیلی ناراحتی و مشکلات داشتم و تو زندگیم فهمیدم اگه تو هر کاری اول خدارو در نظر بگیریم و اونو یادمون باشه حتی اگه پایان خوبیم نداشته باشه، آرامش خاطر داریم، تویی ک امضامو میخونی از خدا میخوام ب مراد دلت برسی واسه منم دعا کن💜

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه با اینکه دزش از ال دی بالاتره  اما حدودا ۳,۴ روز بعد قطعش پریودی ماه جدید شروع میشه

اهان مرسی که گفتی گلم. بخاطر کیست میخورم امیدوارم با همین قطع بشه 

میشه برای پسرم نفری یه صلوات بفرستید خوب بشه.کاردرمانی میره
اهان مرسی که گفتی گلم. بخاطر کیست میخورم امیدوارم با همین قطع بشه  


منم همینطور یه کیست بزرگ ۶,۷ سانتی دارم

قبلش ۶ ماه ال دی خوردم تاثیر نداشت دکتر دزش رو بالا برد الان دوره سوم مصرف اچ دی ام امیدوارم با همین کیستم رفع بشه و گرنه به جزء عمل کاری از دستم برنیاد سنی ام ندارم مجردم

منم همینطور یه کیست بزرگ ۶,۷ سانتی دارم قبلش ۶ ماه ال دی خوردم تاثیر نداشت دکتر دزش رو بالا برد الا ...

ایشالا با همین رفع بشه من دوران مجردیم هم یادمه داشتم با همین روش از بین رفت الان دوباره کیست شده نمیدونم از چیه اصلا 

میشه برای پسرم نفری یه صلوات بفرستید خوب بشه.کاردرمانی میره
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش