2777
2789
عنوان

بارداری

100 بازدید | 13 پست

سلام خانوما

من دیروز ترشح خونی داشتم رفتم سنو 

گفت که دوتا ساک بارداری یکیش قلبش تشکیل شده و پشت جفت لکه خون هست

یکی قلبش تشکیل نشده

۹ هفته هستم

احتمال داره قلبش دیرتر تشکیل بشه؟

الهی....دوقلو هستن یعنی

۱۴۰۱/۱/۱۰ امروز صدای قلب کوچولوشو شنیدم. بهترین حس دنیا😍 دعا کنین بمونه برام💚 از سقط متنفرم دیگه نمیخام تجربه ش کنم😢 انشالله خدا برای همه ی اونایی که منتظرنی نی هستن معجزه کنه. آمین💋💚💜💙💛۱۴۰۱/۲/۱۷ امروز رفتم سونوی ان تی....گف نی نی م دخمله😍خدایا ازت ممنونم که هوامو داری💄💅👠👗👸💗۱۴۰۱/۲/۲۲ امروز دکتر گف چون توی فامیلتون مشکل ژنتیک دارین حتما برا نی نی ت ازمایش سلفری بده. هزینه ش خیلی زیاده. فقط خداکنه بچه م سالم باشه😢۱۴۰۱/۳/۷هنوز جواب سلفریم نیومده جون به لبم کرده این آزمایشگاه. 😕اگه به لطف خدا سالم باشه میخام به خانواده همسرم بگم که باردارم. 😐۱۴۰۱/۳/۸امروز جواب آزمایش سلفریم اومد. خداروشکر بچه م سالمه😍😍از خوشحالی به مرز سکته رسیدم😜💃۱۴۰۱/۳/۲۸امروز بدترین روز زندگیمه حس میکنم کیسه آبم پاره شده. نصف شب که شوهرم بیاد میرم زایشگاه براچکاپ.....خدایا دخترمو از تو میخام فقط😭😭۱۴۰۱/۳/۲۹خدایاشکرت مشکلی نبودـ ترشحاتم مال کیستی هست که تو تخمدون چپم رشد کردهـ .بچه م سالمه....عاشقتم خدای خوبم😍😍😘😘1401/6/27امروز 32هفته م رفتم واسه وزن نی نی .دکترگف وزنش کمه 1600.شایدم صد گرم کمتر یک هفته هم کمتر از سن بارداریمه😓🥲کیست توی تخمدانمم خیلی بزرگ شده همش آبه خدا کنه نترکه برام شر درست نکنه🥺🥺وضعیت بچه مم بریچ هست فعلا سزارین پیش رومه😑خدایا امروزم دلم گرفته دخترمو مثل همیشه میسپارم به خدت. 💚التماس دعا مامانای مهربون نی نی سایت💚1401/7/21بلخره نی نی من امروز شش روزه شده. با وزن 1900تو هفته سی و پنجم بارداری دنیا اومد.....متاسفانه مسمومیت حاملگی دچار شدم و با فشار20اورژانسی سزارین شدم....خیلی خیلی ریزه.یککم هم وزن ازدست داده. خدایا کمکم کن دختر نازمو بسلامت بزرگش کنم و این روزای سخت تموم بشه❤️اینم از خاطرات تلخ و شیرین بارداری من.🌷🌷🌷🌷💚وزن یکماهگی2400🧡وزن دوماهگی3600💙وزن چهارماهگی5100♥️وزن شش ماهگی 6200🩵وزن نه ماهگی 7200🩷وزن یکسالگی۸۵۰۰😍😍۱۴۰۲/۷/۱۵اولین تولدت مبارک عشقم🎉🎉🎉🎉وزن 16ماهگی 9500💚وزن۱۸ماهگی ۱۰🩷وزن دوسالگی 11🩵وزن سه سالگی 13🩵وزن سه سال و نیم 14کیلو❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره احتمال داره استرس نداشته باش سوره یس بخون استراحت کن انشالله تشکیل میشه غصه نخور اصلا از خدا هم بخواه صلاحتو هرچی هست خوب قرار بده برات ۱۲هفته دوباره میری سونو انشالله تشکیل شده

سلام عزیزم

به سلامتی مبارک باشه

احتمالا هماتوم دارید

نگران نباش

با دارو حل میشه

بابت قلب اون یکی جنین هم عجله نکن

استرس نداشته باش

دو هفته صبر کن ان شاالله برای اون هم تشکیل میشه

به نیت بارداری راحت و بی دغدغه برات صلوات می فرستم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

الحمدالله رب العالمین🤲

اره ولی گفت قلبش تشکیل نشده.

نمیدونم عزیزم. ولی بعید می‌دونم تشکیل بشه. چون اینا همراه هم همه چیزشون باید اتفاق بیفته. انشالله که خیره 

۱۴۰۱/۱/۱۰ امروز صدای قلب کوچولوشو شنیدم. بهترین حس دنیا😍 دعا کنین بمونه برام💚 از سقط متنفرم دیگه نمیخام تجربه ش کنم😢 انشالله خدا برای همه ی اونایی که منتظرنی نی هستن معجزه کنه. آمین💋💚💜💙💛۱۴۰۱/۲/۱۷ امروز رفتم سونوی ان تی....گف نی نی م دخمله😍خدایا ازت ممنونم که هوامو داری💄💅👠👗👸💗۱۴۰۱/۲/۲۲ امروز دکتر گف چون توی فامیلتون مشکل ژنتیک دارین حتما برا نی نی ت ازمایش سلفری بده. هزینه ش خیلی زیاده. فقط خداکنه بچه م سالم باشه😢۱۴۰۱/۳/۷هنوز جواب سلفریم نیومده جون به لبم کرده این آزمایشگاه. 😕اگه به لطف خدا سالم باشه میخام به خانواده همسرم بگم که باردارم. 😐۱۴۰۱/۳/۸امروز جواب آزمایش سلفریم اومد. خداروشکر بچه م سالمه😍😍از خوشحالی به مرز سکته رسیدم😜💃۱۴۰۱/۳/۲۸امروز بدترین روز زندگیمه حس میکنم کیسه آبم پاره شده. نصف شب که شوهرم بیاد میرم زایشگاه براچکاپ.....خدایا دخترمو از تو میخام فقط😭😭۱۴۰۱/۳/۲۹خدایاشکرت مشکلی نبودـ ترشحاتم مال کیستی هست که تو تخمدون چپم رشد کردهـ .بچه م سالمه....عاشقتم خدای خوبم😍😍😘😘1401/6/27امروز 32هفته م رفتم واسه وزن نی نی .دکترگف وزنش کمه 1600.شایدم صد گرم کمتر یک هفته هم کمتر از سن بارداریمه😓🥲کیست توی تخمدانمم خیلی بزرگ شده همش آبه خدا کنه نترکه برام شر درست نکنه🥺🥺وضعیت بچه مم بریچ هست فعلا سزارین پیش رومه😑خدایا امروزم دلم گرفته دخترمو مثل همیشه میسپارم به خدت. 💚التماس دعا مامانای مهربون نی نی سایت💚1401/7/21بلخره نی نی من امروز شش روزه شده. با وزن 1900تو هفته سی و پنجم بارداری دنیا اومد.....متاسفانه مسمومیت حاملگی دچار شدم و با فشار20اورژانسی سزارین شدم....خیلی خیلی ریزه.یککم هم وزن ازدست داده. خدایا کمکم کن دختر نازمو بسلامت بزرگش کنم و این روزای سخت تموم بشه❤️اینم از خاطرات تلخ و شیرین بارداری من.🌷🌷🌷🌷💚وزن یکماهگی2400🧡وزن دوماهگی3600💙وزن چهارماهگی5100♥️وزن شش ماهگی 6200🩵وزن نه ماهگی 7200🩷وزن یکسالگی۸۵۰۰😍😍۱۴۰۲/۷/۱۵اولین تولدت مبارک عشقم🎉🎉🎉🎉وزن 16ماهگی 9500💚وزن۱۸ماهگی ۱۰🩷وزن دوسالگی 11🩵وزن سه سالگی 13🩵وزن سه سال و نیم 14کیلو❤️

اره احتمال داره استرس نداشته باش سوره یس بخون استراحت کن انشالله تشکیل میشه غصه نخور اصلا از خدا هم ...

مرسی عزیزم

اصلا دیشب که بهم گفت قلبش کار نمیکنه

خیلی ناراحت شدم

ولی چندجا خوندم که گفتن که قلبش تشکیل نشده ولی سنو بعدی تشکیل شده

ولی چون من ۹ هفته بودم نگرانم 


سلام عزیزم به سلامتی مبارک باشه احتمالا هماتوم دارید نگران نباش با دارو حل میشه بابت قلب اون یک ...

مرسی مهربون

دکتر شیاف و آمپول برام نوشته

خدا ایشالا بهت سلامتی بده😘

مرسی عزیزم اصلا دیشب که بهم گفت قلبش کار نمیکنه خیلی ناراحت شدم ولی چندجا خوندم که گفتن که قلبش ت ...

این احتمالو بده دوقلوهات هم سان نیستن و یکیشون دیرتر لقاحش انجام شده پس امید داشته باش خدای نکرده اگرم نشد نگران نباش بخاطر اون یکی جنین حسابی مراقب خودت باش بدون استرس 

این احتمالو بده دوقلوهات هم سان نیستن و یکیشون دیرتر لقاحش انجام شده پس امید داشته باش خدای نکرده اگ ...

مرسی عزیزم

ایشالا رفتم دکتر گفت ۱۴ هفته برو سنو اِن تی اگه تشکیل نشده باشه خودش جذب میشه.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792