2777
2789
عنوان

دلگیرم ازت خدا

103 بازدید | 10 پست

۲۱ماهه منتظرم یکی رو ببینم،هرروز به شوق دیدنش از خواب پامیشم با رویای دیدنش میخوابم،۲۱ماهه فقط یک حاجت دارم چندین بار دلم شکسته چندین بار غرورم خرد شده خیلی هارو دیدم که تو آرزو و رویای من زندگی میکنن و من همچنان اندر خم یک کوچه ام...کسی که منتظرش بودم رو خواهرم زودتر از من دید دوستم زود تر از من دید.هستی خدا؟صدامو میشنوی؟منو میبینی؟یا سرگرم بنده های خوشبختتی؟دلم خوش بود هیچی هم که نداشته باشم هر آرزویی هم که رو دلم مونده باشه هرچیزی هم که تجربه نکرده باشم جواب همه شو یجا دادی ولی چرا اینجوری شد؟چرا؟چرا دقیقا زمانیکه همه چی درست شده بود در یک لحظه دارو ندارم از هم پاشید؟بغض سنگینی رو گلومه و باگریه دارم مینویسم اونی که باید ببینه نمیبینه اقلا شما برام دعا کنید بچه ها

وقت مرگم نفسی مهلت دیدار بده🤍وانگهم تا به لحد خرم و دلشاد ببر🤍اگر خواستی زندگینامه شهید محمدرضا حقیقی رو بخون شهیدی که در قبر خندید🤍با دل پاکت برای من هم دعا کن که حاجت روا بشم🤍اللهم عجّل لولیک الفرج🤍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چرا انقد اصرار میکنی؟

چرا نکنم؟مگه نگفته از من بخواین تا بدم؟چرا نمیده؟

وقت مرگم نفسی مهلت دیدار بده🤍وانگهم تا به لحد خرم و دلشاد ببر🤍اگر خواستی زندگینامه شهید محمدرضا حقیقی رو بخون شهیدی که در قبر خندید🤍با دل پاکت برای من هم دعا کن که حاجت روا بشم🤍اللهم عجّل لولیک الفرج🤍

عجب...

وقت مرگم نفسی مهلت دیدار بده🤍وانگهم تا به لحد خرم و دلشاد ببر🤍اگر خواستی زندگینامه شهید محمدرضا حقیقی رو بخون شهیدی که در قبر خندید🤍با دل پاکت برای من هم دعا کن که حاجت روا بشم🤍اللهم عجّل لولیک الفرج🤍
چرا نکنم؟مگه نگفته از من بخواین تا بدم؟چرا نمیده؟

گفت بخواین ... گفت اصرار کنید و هر روز رو به امید براورده شدنش باشین ؟ گفت منتظر باشین حتما اونی که با اصرار و التماس میتواین رو میدم ؟ خدای تو چه فرقی با کارفرما یا شرکت داره که براش کار میکنی و حرفاشو گوش میدی و حالا انتظار جبران داری ؟ آیا برات فرقی هست؟

چرا نکنم؟مگه نگفته از من بخواین تا بدم؟چرا نمیده؟

عزیزدلم تجربه خودمه 

هیچ وقت برای چیزی اصرار نکن،چپ و راست و روز و شب و وقت و بی وقت به خواسته ت دامن نزن،خداوندی که وقتی تو رو آفرید از آفرینشت حظ کرد و تو رو اشرف مخلوقاتش قرار داد قطعا که خیر و خوبی برات میخواد ،بزار زمان برات همه چیز رو روشن مبکنه ،راضی باش به آنچا که خدابرات مقدر کرده چون قطعا اون بهتره ،به خدا ایمان داشته باش ،شک نکن که برنده ای

گفت بخواین ... گفت اصرار کنید و هر روز رو به امید براورده شدنش باشین ؟ گفت منتظر باشین حتما اونی که ...

نه فرقی نیست...هیچ فرقی

خدایی که من میشناسم ناعدالتی های بسیاری انجام داده و گفته هیس ساکت باش حکمته اینکه یکی که همسن منه باباش۶تا ماشین داشته باشه پدر من یکیشم نداشته باشه درسته؟خدا اینه؟صدسال سیاه نباشه

وقت مرگم نفسی مهلت دیدار بده🤍وانگهم تا به لحد خرم و دلشاد ببر🤍اگر خواستی زندگینامه شهید محمدرضا حقیقی رو بخون شهیدی که در قبر خندید🤍با دل پاکت برای من هم دعا کن که حاجت روا بشم🤍اللهم عجّل لولیک الفرج🤍
عزیزدلم تجربه خودمه  هیچ وقت برای چیزی اصرار نکن،چپ و راست و روز و شب و وقت و بی وقت به خواسته ...

راضی نباشم میخوام چه گلی به سرم بکنم کاری ازم برنمیاد که...یه عده خوش باشن و خوشبخت،ماهم بریم به درک...

وقت مرگم نفسی مهلت دیدار بده🤍وانگهم تا به لحد خرم و دلشاد ببر🤍اگر خواستی زندگینامه شهید محمدرضا حقیقی رو بخون شهیدی که در قبر خندید🤍با دل پاکت برای من هم دعا کن که حاجت روا بشم🤍اللهم عجّل لولیک الفرج🤍
نه فرقی نیست...هیچ فرقی خدایی که من میشناسم ناعدالتی های بسیاری انجام داده و گفته هیس ساکت باش حکمت ...

دقیقا ... اگه خدا اینکه تو میگی الهی که نباشه ... هیچوقت نباشه که ما رو تحت فشار میزاره و هرکاری بخواد با ما میکنه اخرم بعد این همه که حرفشو گوش دادیم و ازش یه خواهش ساده دارم میگه نه ... چه راحت .‌‌... چه خدای بیشعوریه .... چقدر نفهمه و دلش میخواد ما زجر بکشیم ... چقدر ظالمه ....اصلا خدایی که حالیش نمیشه ما خوب خودمون رو بهتر میفهمیم بدرد لای جرز دیوار هم نمیخوره 🤍🤞✨🦋

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز