dokhtarhbakhtyare مدیر استارتر عضویت: 1401/07/22 تعداد پست: 3515 عنوان پد ارایشی 172 بازدید | 6 پست سلام من صورتم رو بعد از ارایش با پنبه پاک می کنم دوست ندارم بشورم کیا از پد استفاده می کنن؟پد بهتره یا پنبه؟ 1401/08/29 | 20:18 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
zmston_sard عضویت: 1400/06/25 تعداد پست: 6285 من از پد استفاده میکنم خیلی راحترو بهتره تو قدرت رد شدن از هر شرایطی رو داری قوی باش ♾️♡°✨🤍💜 خدایا شکرت🦋🌸✨️
dokhtarhbakhtyare مدیر استارتر عضویت: 1401/07/22 تعداد پست: 3515 [QUOTE=260065479]من از پد استفاده میکنم خیلی راحترو بهتره [/QUOTعهمن از پد تا حالا استفاده نکردم چطوره ؟بسته اشون زیاده ؟از لوازم ارایشی می گیرین یا داروخونه؟
zmston_sard عضویت: 1400/06/25 تعداد پست: 6285 [QUOTE=260065479]من از پد استفاده میکنم خیلی راحترو بهتره [/QUOTعه من از پد تا حالا استفاده نکردم چ ... من از لوازم ارایشی میخرم داروخونه ام داره یه بسته هسش ۷۰ تا توشه خوبه بنظرم قیمتشم خوبه بخر امتحان کن تو قدرت رد شدن از هر شرایطی رو داری قوی باش ♾️♡°✨🤍💜 خدایا شکرت🦋🌸✨️