هنوز عقدم
من فردا تولدمه بعد یه ماه پیش (چون داریم خونه درس میکنیم) به همسرم گفتم ک نمیخاد واسه من کادو بگیری داریم خونه درس میکنیم نمیخاد و از این حرفا بعد از ی هفته صحبت که حتی دوربین واسم سفارش داده بود و اینا خیلی باهاش حرف زدم لغوش کرد سفارششو گف پس پولشو میریزم برات خلاصه پنج تومن زد ب کارتم بود تا امروز ک اومد خونمون و اینا
چیزی نگرفته بود و گفتم پس کادوم کو و اینا اول ک چیزی نگف و گف کادو ک زدم ب کارتت و اینا بعد ی دو س باری گفتم بازم من کادو میخام
گف خودت ب من گفتی نمیخام الان من کادو از کجا بیارم برات و خلاصه منم گفتم من شوخی کردم اصن و اینا
حالا من دلم کادو میخاد خیلی 😭😭😭😭😭😭😭
دلم خیلی گرفته میخام گریه کنم
حتیییی اینم بگم ی ماه پیش ک تولد خاهر شوهرم بود ب پیشنهاد من ب شوهرم گفتم بریم کیک بگیریم و سوپرایزش کردم
الان من غمگین ترینم☹️☹️☹️😓