2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من زیاد باهاش ارتباط یرقرار نکردم... اول فابلای رایگانشو گوش کن اگ خوشت اومد بخر

منم گوش کردم..ولی دوست دارم بخرم..از اونور میترسم نتیجه نگیرم..بعضیا میگن کلاهبردار و فلان..نمیدونم کدامش درسته

اول جذابیت درونی رو بخر .طلسمها به نظرم مسخرس .همشو دارم و در کل بگم شکر گذاری و کتاب نیمه تاریک وجو ...

شما خریدین؟؟ کدام دوره ها رو خریدین؟.و اینکه نتیجه گرفتین؟

همه رو گرفتم ننیجه من از شکر گذاری گرفتم و تمام

من اول درسواره قانون استغنا خریدم..ولی حس کردم انچنانی شروع قوی نبود چون حجم فایل کمه درحد دو ساعت اما دوره های اصلی ساعت هاشون زیاده..جذابیت درونی خوبه؟؟

یعنی چی از شکرگزاری متیجه گرفتین؟

طلسم های روانی خیلی قیمتش بالاس!!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز