2777
2789
عنوان

سیب 🍏کیلویی چنده؟🙆‍♀️

31 بازدید | 11 پست

دلم طاقت لغو کاربری نداشت و برگشتم😁🙌 

سلاممم راستش از قیمت و .. اطلاع ندارم و گفتم از شما بپرسم (هرچند قیمتا توی هر شهر متفاوته)💛

قیمت یه کیلو سیب چنده؟ راستش شنیدم برای یه شهیدی سیب نذر میکنن.. یهو به دلم افتاد منم انجام بدم

آگاه باش عالم هستی ز بهر توست🌻 غیر از خدا هرآنچه بخواهی شکست توست... (هر موقع از تاپیک یا نظراتم حس خوبی گرفتی، یه صلوات واسه شهید ابراهیم هادی بفرست😊🌱)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کیلو 15سیب سرخ

عهههه مرسی که وقت گذاشتی و پاسخ دادی.. ممنونم

آگاه باش عالم هستی ز بهر توست🌻 غیر از خدا هرآنچه بخواهی شکست توست... (هر موقع از تاپیک یا نظراتم حس خوبی گرفتی، یه صلوات واسه شهید ابراهیم هادی بفرست😊🌱)
کیلویی۲۵

ممنونم از لطف و پاسخگوییت🥰 مرسییی

آگاه باش عالم هستی ز بهر توست🌻 غیر از خدا هرآنچه بخواهی شکست توست... (هر موقع از تاپیک یا نظراتم حس خوبی گرفتی، یه صلوات واسه شهید ابراهیم هادی بفرست😊🌱)
من از سرخیابونمون گرفتم ۳۰😐البته مرتیکه گرون فروشه ولی خب نمیتونستم برم ازجادیگ بگیرم مهمون میخواس ...

خدا برکت بده به روزیتون که به فکر مهمونتون بودین😊🙌

وای اره بعضی جاها خیلی اختلاف قیمت هست🤦‍♀️

آگاه باش عالم هستی ز بهر توست🌻 غیر از خدا هرآنچه بخواهی شکست توست... (هر موقع از تاپیک یا نظراتم حس خوبی گرفتی، یه صلوات واسه شهید ابراهیم هادی بفرست😊🌱)
این چ نذریه عزیزم ب منم میگی؟ من کلی سیب دارم از باغمون چیدیم 

البته😁 خودمم تازه اشنا شدم 

اسم ایشون شهید علی جهان یاری هستش (تو تاپیکها معمولا میگفتن شهید علی)

اینجوریه که حاجتتون رو از خدا میخواین و ایشون رو واسطه قرار میدین و اگه به صلاح بود به نیتتون میرسین

بعدش سیب و صلوات به تعداد دلخواه نذر این شهید میکنین💚

مثل خیلی از نذرها.. ولی اکثرا برای ایشون سیب نذر میکنن

آگاه باش عالم هستی ز بهر توست🌻 غیر از خدا هرآنچه بخواهی شکست توست... (هر موقع از تاپیک یا نظراتم حس خوبی گرفتی، یه صلوات واسه شهید ابراهیم هادی بفرست😊🌱)
البته😁 خودمم تازه اشنا شدم  اسم ایشون شهید علی جهان یاری هستش (تو تاپیکها معمولا میگفتن شهید ...

ممنون عزیزم

من دوتا فرشته ی خیلی ناز دارم خدایا شکرت 😍😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز