2777
2789
عنوان

پروژسترون

15 بازدید | 23 پست

سلام عزیزان

27شهریور پری شدم و تاامروز ک 2 ماه میگذره هنوز نشدم..30 مهرآز دادم منفی بود،19 آبان سونو دادم و گفت مشکلی نیس احتمال داره هومونات بهم ریخته و یدونه فولی20 داشتم و برای تخمدان چپ نوشته تنبلی

۱۹ آبان دو تا آمپول پروژسترون زدم و سه روزه لکه بینی قهوه ای خفیف دارم خیلی خفیف


چکارکنم؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم فرودین اینطوری شدم یک ماه پری نشدم..دکتر برام قرص ال دی به مدت ۴۰روز داد اوکی شدم بعدشم متفورمین داد بعدم باردار شدم پیش میاد نگران نباش تاپیکامو بخون روحیه میگیری

من میدونم که قراره یه نینی سالم بیارم بزودی..توهم برام دعا کن❤اردیبهشت ۱۴۰۱

و بهم دوماه قرص ال دی داد واسه از بین بردن پلی کیستک و چهار تا امپول هم بعد اتمام قزصا همراه با چند تا پودر سین لس ک واقعا معجزه شد ماه بعدش باردار شدم 

خدایا شکرت🙏🏽

حالا من از تجربه خودم میگم من متوجه نشدم شما مشکلت چیه 

4تا قرص ال دی خوردم بطور خیلی نامنظم،هورمونام بهم ریخت

وقتی یکماه از پری گذشت رفتم سونو گفت هورمونات بهم ریخته و دوتا آمپول زدم 

و بهم دوماه قرص ال دی داد واسه از بین بردن پلی کیستک و چهار تا امپول هم بعد اتمام قزصا همراه با چند ...

مبارک باشه عزیزم😍منم تا چندروز دیگه صبرمیکنم پری نشدم میرم دکتر

4تا قرص ال دی خوردم بطور خیلی نامنظم،هورمونام بهم ریخت وقتی یکماه از پری گذشت رفتم سونو گفت هورمونا ...

اتفاقا منم اون دوماه اصلا پری نشدم وک ماه بعدشم نشدم ولی باردار بودم 

خدایا شکرت🙏🏽

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792