2789

وای بگردم چه بچه قندیه خدا نگهش داره

حالا گیریم که غصه هم خوردی..گیریییم که گریه هم کردی..گیریم افسرده و داغونم شدی..مشکلت حل شد؟زندگیت روال شد؟          ..اگه امضامو باز کردی بخونی،این یه نشونه‌ست برای تو دوستِ من   بهت قول میدم بالاخره جایِ سختیای زندگیت،شادی و دلِ خوش بهت رو میکنه   یادت نره ما خدارو داریم 🥰 خدا هیچوقت دیر نمیکنه 🤍 رفیق اگه با امضام حالت یکمم بهتر شد برام یه صلوات بفرس یا دعا کن آرامش بهم رو کنه    اگه خواستی بگو تا منم دعا کنم دمتم گرم   

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

فک کنم کافیه 

سخت نگیر باهاش تمرین کن 

پسر من ۳سال تازه دست و پا شکسته جمله گفت 

میشه برا تشکیل قلب نینیم یه صلوات بفرستین (االهم صل علی محمد و ال محمد)****۱۴۰۱/۰۷/۲۷ ۷هفته قلب بچم تشکیل شده بود خدایا هزار مرتبه شکرت میشه برای سلامت به دنیا اومدن نینیم دعا کنین ۱۴۰۱/۰۹/۰۷ غربالگری اولمو رفتم همه چی خوب بود خدایا دل همه منتظرارو شاد کن 
جدی ؟الان کامل حرف میزنه؟

بعداز ۳سالگی یهو شروع کرد مثل بلبل ۸رف زدن

والا کله ی ما رو میخوره اینقدر حرف میزنه😂

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تف ب گشادی

dokhibanafsh24 | 4 ثانیه پیش

جراحی بینی

دینا87ک | 29 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز