کلمه داف رو زیاد شنیدم
آخر نفهمیدیم خوبه یا بد
بعضی ها میگن خیلی کلمه زشتیه
بعضی ها میگن داف یعنی پلنگ
بعضی ها میگن داف یعنی دختر خراب 😐😶
بعضی ها برعکس خوششون هم میاد میگن داف یعنی خوشگل
برام مهم نبود
تا اینکه یکی از پسر های دانشگاه بهم گفت شما خیلی دافی 😬😬
من هم خجالت کشیدم جوابش رو ندادم
(لازم به ذکره ، تیکه ننداخته یا نخواسته متلک بزنه و اذیت کنه )
ایشون رو میشناسم و تو دانشگاه زیاد دیدمش و باهم گفت و گو داشتیم
دیشب بهم پیام داد
سر بحث رو باز کرد
بعد گفت میدونستی خیلی دافی ؟
من هم دیگه جوابش رو ندادم
نمیدونم منظورش چی بود 😬😬
نکنه منظور بدی داشته
آخه تاحالا هیچ رفتار بد یا جلب توجه کننده ای از خودم نشون ندادم
از طرفی من خیلی ساده ام خیلی خیلی ساده
آروم
تیپ ساده
هیکل معمولی
چهره ساده
قد متوسط
بیرون از دانشگاه که منو ندیده تاحالا
تو دانشگاه هم دیدم رسمی بوده همیشه
حالا من کجام به داف ها میخوره ؟!
کلا ذهنم درگیر شد
پسره هم قبلا دوست دختر داشته
الان خیلی وقته که کات کردن
راستی آخر پیامش هم ایموجی 😊😇 گذاشته بود
یعنی
میدونستی خیلی دافی ؟! 😊😇