2777
2789
عنوان

ضربه به سر

92 بازدید | 13 پست

دوستم با قسمت قطور کتاب زد به سرم به شوخی خواست بزنه ولی خیلی محکم بود از اونطرفم‌ محکم سرم خورد ب شونه های یه دختره الان ۳ روزه سر درد دارم خیلی نگرانم

یه سری تاپیکا‌ مال خودمه یه سری هاشو برای کسی زدم ، این سیم‌کارت خیلی وقته دست من نیست و شاید داره واگذار می‌شه به فرد دیگه ( اگر کاربر جدیدی بیاد واگذار شده بهش و کاربر قبلی دیگه نیست) خلاصه من دیگه نه سایت‌میام‌نه اینجا فعالیتی دارم خدانگهدار برای همیشه نی نی سایت.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نگران نباش

آخه سرم درد میکنه کدئین بخورم مشکلی پیش نمیاد؟

یه سری تاپیکا‌ مال خودمه یه سری هاشو برای کسی زدم ، این سیم‌کارت خیلی وقته دست من نیست و شاید داره واگذار می‌شه به فرد دیگه ( اگر کاربر جدیدی بیاد واگذار شده بهش و کاربر قبلی دیگه نیست) خلاصه من دیگه نه سایت‌میام‌نه اینجا فعالیتی دارم خدانگهدار برای همیشه نی نی سایت.

برو دکتر

امروز ک نمیتونم مامانم  بابام سرکارن فرداهم‌ که جمعس

یه سری تاپیکا‌ مال خودمه یه سری هاشو برای کسی زدم ، این سیم‌کارت خیلی وقته دست من نیست و شاید داره واگذار می‌شه به فرد دیگه ( اگر کاربر جدیدی بیاد واگذار شده بهش و کاربر قبلی دیگه نیست) خلاصه من دیگه نه سایت‌میام‌نه اینجا فعالیتی دارم خدانگهدار برای همیشه نی نی سایت.

میترسم خنگ شده باشم😂😂

یه سری تاپیکا‌ مال خودمه یه سری هاشو برای کسی زدم ، این سیم‌کارت خیلی وقته دست من نیست و شاید داره واگذار می‌شه به فرد دیگه ( اگر کاربر جدیدی بیاد واگذار شده بهش و کاربر قبلی دیگه نیست) خلاصه من دیگه نه سایت‌میام‌نه اینجا فعالیتی دارم خدانگهدار برای همیشه نی نی سایت.

صددرصد دکتر برو عکس بگیرن خدانکنه خون تو مغزت لخته شده باشه سر کلا حساسه نباید باهاش شوخی کرد

اخه میگن لخته خون حالت تهوع و این علائمم‌ داره من فقط سرم ۳ روزه درد میکنه

یه سری تاپیکا‌ مال خودمه یه سری هاشو برای کسی زدم ، این سیم‌کارت خیلی وقته دست من نیست و شاید داره واگذار می‌شه به فرد دیگه ( اگر کاربر جدیدی بیاد واگذار شده بهش و کاربر قبلی دیگه نیست) خلاصه من دیگه نه سایت‌میام‌نه اینجا فعالیتی دارم خدانگهدار برای همیشه نی نی سایت.

الان نظر شما چیه  خطرناکه یا نه؟

یه سری تاپیکا‌ مال خودمه یه سری هاشو برای کسی زدم ، این سیم‌کارت خیلی وقته دست من نیست و شاید داره واگذار می‌شه به فرد دیگه ( اگر کاربر جدیدی بیاد واگذار شده بهش و کاربر قبلی دیگه نیست) خلاصه من دیگه نه سایت‌میام‌نه اینجا فعالیتی دارم خدانگهدار برای همیشه نی نی سایت.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز